O klientovi

Výrobca, pre ktorého sme robili náborové kampane, pôsobí v segmente automotive. Ide o jedného z popredných výrobcov pôsobiacich na Slovensku.

V lete 2019 potreboval do výroby získať zamestnancov. Bolo to v čase, kedy na Slovensku bola najnižšia nezamestnanosť a problémy so získavaním pracovníkov neustále narastali.

Výzva

  • Vytvorenie reklamných textov pre cieľové skupiny s dôrazom na relevantné benefity
  • Vytvorenie konverzných kampaní, Leads generation kampaní a Messenger kampaní v prostredí Facebooku.
  • Geolokačná SMS kampaň
  • Google Ads kampane
  • Intenzívna a komplexná správa komentárov a dopytov na Facebooku
  • Zapojenie Chatbota do komunikácie

Riešenie

  • Získať v čo najkratšom časovom horizonte čo najviac zamestnancov do výroby pre firmu pôsobiacu v automotive v regióne s veľmi nízkou nezamestnanosťou.
  • Jednoduchá landing page s pracovnou ponukou vo vlastníctve zamestnávateľa
  • Digitálna stopa využiteľná pre pokročilé cielenie digitálnych kampaní
  • Brandové fotografie

Výsledky

  • Okamžitý nárast žiadateľov o prácu po spustení kampane o 43,53 %
  • Nárast konverzie uchádzačov o 54,85 %
  • Nárast počtu uchádzačov o 81,25 %

+44

okamžitý nárast uchádzačov

+55

nárast konverzie uchádzačov

+81

nárast počtu uchádzačov

Ako sme to dosiahli

Výberom vhodných autentických fotografií a textov, ktoré priamo ukazovali benefity pracovnej pozície sme dosiahli výborné výsledky. Využili sme viacero reklamných formátov a kampaní. Výhradne sme sa venovali tvorbe chatbota, ktorý pomáhal odpovedať na často kladené otázky a smeroval ľudí k odoslaniu formulára. Na pokrytie viacerých komunikačných kanálov sme využili aj možnosti SMS marketingu.

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť