Prípadová štúdia: 1000 záujemcov o prácu v automotive za jeden mesiac

Výrobca, pre ktorého sme robili náborové kampane, pôsobí v segmente automotive. V lete 2019 potreboval do výroby získať zamestnancov. Bolo to v čase, kedy na Slovensku bola najnižšia nezamestnanosť a problémy so získavaním pracovníkov neustále narastali.

Výzva

  • Získať v čo najkratšom časovom horizonte čo najviac zamestnancov do výroby pre firmu pôsobiacu v automotive v regióne s veľmi nízkou nezamestnanosťou.
  • Jednoduchá landing page s pracovnou ponukou vo vlastníctve zamestnávateľa
  • Digitálna stopa využiteľná pre pokročilé cielenie digitálnych kampaní
  • Brandové fotografie

Riešenie

  • Vytvorenie reklamných textov pre cieľové skupiny s dôrazom na relevantné benefity
  • Vytvorenie konverzných kampaní, Leads generation kampaní a Messenger kampaní v prostredí Facebooku.
  • Geolokačná SMS kampaň
  • Google Ads kampane
  • Intenzívna a komplexná správa komentárov a dopytov na Facebooku
  • Zapojenie Chatbota do komunikácie

Výsledok

  • Okamžitý nárast žiadateľov o prácu po spustení kampane o 43,53 %
  • Nárast konverzie uchádzačov o 54,85 %
  • Nárast počtu uchádzačov o 81,25 %

Preverili naše
Know-how