Skip to main content

Ako často pridávať príspevky na Facebook?

od | nov 19, 2018 | Facebook, Trendy

Ako často pridávať príspevky na Facebook? Nepretržite, iba raz, päťkráť týždenne. Vždy iba večer s minútovými odchýlkami. Skoro ráno a neskoro v noci. Pred začiatkom pracovnej doby. Cez obed. Po rannej každej káve.

Neexistuje jednoznačná odpoveď.

Čo je podstatné: dôležitý je obsah a kvalita príspevkov, nie ich frekvencia. ➡ A od toho sme tu my ⬅

Ako často pridávať príspevky na Facebook?

Závisí to od mnohých podstatných faktorov. Nezabúdajme tiež, že Facebook nenormálne škrtí organický reach. A tak nám z tohto mixu vychádza, že postovať môžeme prakticky hocikedy. I tak sa dá získať vyšší organický dosah. Hodnotnými príspevkami. Pretože Facebook čoraz viac kladie dôraz na užitočný obsah.

Kvalita, užitočnosť, obsah

Čo je pre nás dôležité: Odsledujme si za určité, najlepšie dlhšie obdobie, aký typ príspevkov zaujíma našich fanúšikov. Pretože tieto príspevky získavajú vyšší dosah.

Pri kvalitnom príspevku až tak veľmi nezáleží, kedy ho zavesíte. Na rôznych fórach sa síce píše o nedeli a piatku, ale môže to byť hociktorý iný deň. Závisí to tiež od zamerania stránky, zvolenej témy a fanúšikov.

Tretia ruka je navyše alebo bez edičného plánu to nepôjde

Zaplátať Facebook množstvom príspevkov bez obsahu a nápadu sa dá robiť veľmi rýchlo. Zazdieľame článok, skopírujeme titulok a prvé dve vety, orazíme emotikonmi a odklikneme. Dám si deväť postov v pondelok, jedenásť v utorok a do konca týždňa ich bude cez sto 🙂

Ale takto nudne a frekventovane nepostujme. Platí pravidlo, nevyrábajme si ruku navyše alebo radšej menej ako viac 🙂

Zahrňme pridávanie príspevkov do kalendára

Takže, šup vytvorme si edičný plán a dodržiavajme ho. Fanúšikom sa musíme pravidelne pripomínať. Facebook dnes ponúka pestrú paletu možností. V spojení s rôznymi aplikáciami získavame výborný komunikačný nástroj na zdieľanie, predávanie, informovanie.

 

Obsah je dôležitý. Je. Pripomíname to stále. Nielen my. Na unikátnom a užitočnom obsahu si dáva záležať už nielen Google, ale tiež Facebook. Prečo, to sa si prečítate tu.

Preto si pamätajme, netreba zverejňovať veľa príspevkov. Postujme iba hodnotné príspevky, ktoré naším fanúšikom prinesú pridanú hodnotu, užitočnú informáciu alebo ich pobavia. (Lebo aj zábava by mala byť jednou z našich úloh na Facebooku.)

Stále sme v úlohe spisovateľa, ktorý by mal vedieť o čosi viac, ako čitateľ J

Na čo myslí naša cieľovka? Zistime to!   

Viete, akých fanúšikov máte? Tak poďme na to. Poriadne si ich všetkých zanalyzujme. Tieto „chirurgické“ dáta nám už povedia veľmi veľa. A potom si pripravme kvalitný edičný plán. Jazyk, obrázky a videá prispôsobme cieľovke.

Od toho závisí, či bude naša práca na Facebook stránke úspešná.

Zo štatistík dokážeme vyčítať, kedy je na našej stránke najviac fanúšikov, čo ich zaujíma. Teda to, akí sú, čo chcú a čo hľadajú. A tomu neustále prispôsobujme náš obsah.

 

Pomôžeme vám s vašou firemnou Facebook stránkou. Pripravíme edičný plán so zaujímavými príspevkami. Spustíme vám reklamy, ktoré prinesú nových návštevníkov a zákazníkov.

Kontaktujte nás. 

Zaujal vás článok a radi by ste posunuli svoje podnikanie na ďalší level?

Autor článku
iFOCUS

iFOCUS

Vieme, že pre niekoho môže byť digitálny marketing nočná mora, my v iFocuse ho však milujeme. Pomáhame firmám a ich značkám dlhodobo rásť. Hľadáme priestor, kde sa dajú vďaka správne urobenej optimalizácii web stránok či reklame na Google, Facebok, Instagrame či LinkedIn navýšiť firemné zisky a dosiahnuť ciele. S radosťou prijímame všetky výzvy, pretože iba tak dokážeme spoločne s našimi klientami rásť.