Dajú sa vysokozdvižné vozíky predávať pomocou digitálnej kampane?

Linde Material Handling je nemecká spoločnosť s pôsobením aj na Slovensku. Venuje sa predaju a servisu manipulačnej techniky. Ponúka vysokozdvižné vozíky so spaľovacími aj elektrickými motormi na vysokej technickej úrovni.

Počas obdobia Black Friday firma dočasne znížila ceny na vybrané nové aj jazdené vozíky. V niektorých prípadoch až o 50 percent. Našou úlohou bolo dopraviť túto informáciu potenciálnym zákazníkom v online priestore.

Výzva

  • Prezentácia dočasne znížených cien na manipulačnú techniku
  • Využitie štandardných platforiem Google Ads a Facebook
  • Obmedzený rozpočet a čas na realizáciu
  • Cielenie na B2B segment

Riešenie

  • Využitie celoročných dát pre vytvorenie publík
  • Príprava grafických podkladov vo farbách Black Friday a komunikácia zľavy
  • Príprava komunikačný textov
  • Google Ads smart kampane
  • Facebook websiteclick kampane

Predané vozíky

+0

Kliknutia na URL Facebook

+0

Kliknutia na stránku Google ads

+0

Výsledok

Počet predaných vozíkov: 11

Facebook: 2850 kliknutí na URL adresu a zobrazení stránky počas XY dní. Cena za klik 0,08 €. Investícia do reklám na Facebooku = 260 €

Google Ads: 690 kliknutí na stránku. Investícia do smart reklám = 118 €.

Vyjadrenie spoločnosti Linde: 

Akciu Black Friday sme robili prvý krát – taktiež sme po prvý krát adresovali takéto niečo cez on-line. Veľké očakávania sme nemali ale  výsledok nás veľmi prekvapil. Tak vysokým záujmom o samotnú akciu ako aj tým, že sme cez on-line kampaňou oslovili úplne nových zákazníkov.“  

Tatiana Michalcová, marketing

Preverili naše
Know-how