O klientovi Chemosvit fibrochem
Chemosvit Fibrochem, s.r.o. je súčasťou silnej holdingovej skupiny Chemosvit, a.s., kde jadrom produkcie sú polypropylénové vlákna pre rôzne aplikácie.
Výzva
- Osloviť čo najväčšie množstvo návštevníkov, ktorí sa práve nachádzali na výstave ISPO Munich. Odovzdať im informáciu o polohe stánku spoločnosti Fibrochem.
Riešenie
- Návrh stratégie pre kampaň
- Tvorba kampaní v Google Ads
- Výber vhodného geografického cielenia na výstavisko pre oslovenie čo najväčšieho množstva návštevníkov
- Tvorba 3 kreatív reklám
- Využitie responzívnych banerov s využitím technológie umelej inteligencie
- Priebežná optimalizácia kampaní na základe výsledkov
Výsledky po 4 dňoch
Dosah na viac ako 35 800 ľudí
Miera preklikov z reklám 0.43%
Viac ako 590 kliknutí
Viac ako 119 000 zobrazení reklám
Najúspešnejšou kreatívou sa stala reklama s logom značky Karpathia
+35.800
Dosah
+0.43
Miera prekliku
+119.000
Zobrazenia reklám
Ako sme to dosiahli
Najdôležitejší prvok bolo cielenie. Geografické vytýčenie miesta v ktorom sa reklamy zobrazovali. Vytvorili sme viacero kreatív a testovali ich výkonnosť. V rámci bannerov sme siahli po responzívnej možnosti a na základe algoritmu sme vyhodnocovali úspešnosť nadpisov a popisov v reklame.