Dopriali sme ľuďom víkend plný zážitkov v Poloninách

Občianske združenie Take naše prostredníctvom webstránky objavtepoloniny.sk predáva víkendové pobyty v Poloninách. Rôznymi zážitkami sa snaží propagovať región a priblížiť ho celému Slovensku. Hoci ide o vzdialenejšiu a menej známu lokalitu, záujem bol obrovský. Rozličné typy ponúk na Facebooku mali osloviť čo najviac nových aj stálych zákazníkov. Našou úlohou bolo nielen zvýšiť návštevnosť webstránky relevantnými zákazníkmi, ale najmä zvýšiť predaj ponúkaných zážitkov a tržby.

Výzva

  • Pripraviť kampaň na Facebook
  • Nastaviť správne cielenie
  • Vymyslieť stratégiu reklamnej kampane
  • Pripravili sme príspevky v slovenčine a v rusnackom jazyku

Riešenie

  • Cielenie na krajské mestá Slovenska
  • Cielenie podľa záujmov na ľudí so vzťahom k turistike a cyklistike
  • Cielenie na rodiny s deťmi
  • Zobrazenie malebnej prírody Polonín

Interakcia s príspevkami

+0

Počet zdieľaní príspevkov

+0

CTR

+0%

Počet predaných zážitkových pobytov

+0

ROAS

+0

Výsledok

Cielenie sme zvolili na krajské mestá na Slovensku s rozšírením na zásah niekoľko kilometrov v okolí. Nastavili sme aj cielenie podľa záujmov. Vybrali sme ľudí, ktorí sa zaujímajú alebo aktívne venujú turistike, cyklistike. Do cielenia sme zahrnuli aj rodiny s deťmi.

Vo vizuáloch sme zobrazili malebnú prírodu Polonín, domáce jedlo či niektoré texty sme zverejnili v rusnackom jazyku. Odozva bola fantastická. Tešili sme sa my, klient aj zákazníci.

Výsledok:

S príspevkami na Facebooku sme zaznamenali interakciu viac ako 11 000. Či už šlo o komentáre, lajky alebo zdieľania. Ľudí oslovilo grafické spracovanie príspevkov a podľa toho aj reagovali. Vysoký počet zdielaní príspevkov pôsobil aj na organické šírenie a vysoké CTR.

Počet zdieľaní: 390

CTR: 3,48

Celkovo klient predal priamo cez reklamu 423 zážitkových pobytov. ROAS sa dostal na úroveň 17,2 eur. To považujeme za veľmi nadštandardný výsledok.

Preverili naše
Know-how