Skip to main content

Nenechajte si zákazníkov preberať konkurenciou

od | jan 9, 2020 | e-commerce, Google, Trendy

Čo spravia návštevníci vášho webu, ktorí nenakúpili? Zabudnú na vás alebo budú hľadať inde. Pripomeňte im, čo si na vašej webstránke prezerali. Využite dynamický remarketing služby Google Ads.

Dynamický remarketing a remarketing. Aký je medzi nimi rozdiel?

Remarketing funguje jednoducho. Zákazník navštívi váš web. Po istom čase sa mu zobrazí reklama, ktorá ho upozorní na vašu webovú stránku. To, čo mu zobrazíte, je na vás. Sú na to rôzne formáty a my vám radi pomôžeme s ich aplikáciou. Mať spustený remarketing považujeme za veľmi dôležitý faktor. Má však isté obmedzenia, preto Google prišiel s dynamickým remarketingom.

 

Reklamy (ako) z katalógu

Dynamický remarketing pomáha eshopom.

Pripomeňte zákazníkom, čo si u vás odložili do košíka.

Dynamický remarketing nepotrebuje kreatívy. Návštevníkom vášho webu sa zobrazuje v online prostredí iba tovar alebo služby, ktoré si prezerali.  Teda konkrétnou reklamou sa pripomeniete tým návštevníkom, ktorí na vašej webstránke už niečo robili. Napríklad – prezreli si konkrétne produkty, pridali ich do zoznamu prianí alebo do košíka, no nedokončili nákup alebo registráciu. Dynamický remarketing cieli tých ľudí, ktorí aktivitu nedokončili.

Zaujímavou funkciou dynamického remarketingu je oslovovanie potenciálnych zákazníkov, ktorých by vaše produkty alebo služby mohli zaujímať a vašu webstránku zatiaľ nenavštívili.

Ako zapnúť dynamický remarketing od Google?

Príprava pre spustenie dynamického remarketingu je náročnejšia. Závisí od platformy, na ktorej váš eshop funguje.  Spravidla kód nasadzuje web developer alebo ho umiestnite cez Google Tag Manager. Alebo napríklad použijete modul alebo plugin a v ňom si potrebné parametre nastavíte. V tom prípade treba na webstránku nasadiť značku pre remarketing, nastaviť parametre, dynamické atribúty a spúšťače remarketingovej značky. Využívame na to Google Tag Manager. Toto sú veci, ktoré urobíme za vás. Aj s testovaním funkčnosti.

Základ pre úspech – kvalitný XML feed

Reklamy pre dynamický remarketing čerpajú údaje z XML feedu – produktového feedu. Spravidla sa dá použiť rovnaký, ako pre Heureku alebo Facebook Katalóg. Odporúčame však XML feed vyladiť, napríklad v aplikácii Mergado. Google aj zákazníci sa potešia, ak doň zahrniete aj nepovinné parametre. Čím viac dôležitých informácií, ktoré pomôžu pri rozhodovaní sa o kúpe, tým lepšie.

Pomôžeme vám s prípravou, nastavením a aplikáciou dynamického remarketingu. Posilnite vaše predaje. Zobrazujte zákazníkom to, o čo prejavili záujem.

Zaujal vás článok a radi by ste posunuli svoje podnikanie na ďalší level?

Autor článku
iFOCUS

iFOCUS

Vieme, že pre niekoho môže byť digitálny marketing nočná mora, my v iFocuse ho však milujeme. Pomáhame firmám a ich značkám dlhodobo rásť. Hľadáme priestor, kde sa dajú vďaka správne urobenej optimalizácii web stránok či reklame na Google, Facebok, Instagrame či LinkedIn navýšiť firemné zisky a dosiahnuť ciele. S radosťou prijímame všetky výzvy, pretože iba tak dokážeme spoločne s našimi klientami rásť.