FOCUSKY#2 – NOVINKY Z ONLINE MARKETINGU

A máme to tu, nové, rýchle a stručné! To je naše zhrnutie noviniek, ktoré sa objavili vo svete digitálneho marketingu za posledné dva týždne. A nie! Nebude to len o Tik Toku 😀

 

Bezplatné online kurzy pre podnikanie na Facebooku

Facebook sprístupnil edukačný program, v ktorom bude postupne pridávať video rozhovory s úspešnými podnikateľmi. Aktuálne ponúka kurzy, ako budovať komunitu zákazníkov prostredníctvom skupín, alebo ako sa lepšie spojiť so svojimi zákazníkmi cez messenger. Postupne sľubujú pridávať nový obsah. Všetko je free, stačí sa na to pozrieť a prihlásiť sa cez váš Facebook.

Zdroj: www.boostwithfacebook.com

 

Google prináša viac transparentnosti

Stále máte pocit, že vás Google odpočúva? Zdá sa vám, že po tom, ako sa rozprávate, že musíte pokosiť trávnik, začnú vás na internete prenasledovať kosačky? 😀

Google vám čoskoro sprístupní nové tlačidlo, pomocou ktorého sa presnejšie dozviete, prečo sa reklama zobrazila práve vám.

Google transparentné tlačidlo

Zdroj: https://www.socialmediatoday.com/news/google-provides-more-ad-transparency-plans-to-phase-out-third-party-cookie/582817/

 

Môže Trump zabanovať Tik Tok?

Dnes je toho plný internet. Situácia však nie je úplne jasná. Po tom čo India uvalila embgargo na viacero čínskych aplikácií, americký prezident Donald Trump vyhlásil, že taktiež zvažuje blokovanie niektorých aplikácií. Najväčší rozruch je okolo veľmi populárnej aplikácie Tik Tok. Debatovalo sa o tom, že dôvodom môže byť akési potrestanie za epidémiu COVID-19. Väčšina odborníkov si však myslí, že dôvodom je strach o únik užívateľských informácií do Číny. Momentálne sa Trump vyjadril, že dáva Tik Toku čas do 15. septembra na to, aby sa aplikácia dostala do vlastníctva americkej spoločnosti, inak bude v USA zablokovaná. Uvidíme, ako sa bude situácia postupne vyvíjať, a o akú sumu by sa teoreticky jednalo. V prípade, že by aplikáciu zatratili predpokladáme, že Facebook sa bude snažiť získať jej užívateľov na jednu zo svojich platforiem. Podľa dostupných informácií už začal rokovania s niektorými úspešnými tvorcami.

Zdroj: https://www.socialmediatoday.com/news/white-house-gives-tiktok-till-september-15th-to-sell-its-business-heres-w/582839/

 

Facebook zdokonaľuje proces overovania inzerentov. Koniec anonymity!

Facebook sa snaží zvyšovať transparentnosť a integritu svojho reklamného systému. Najnovší update sa zameriava prevažne na politickú reklamu. Facebook sa však vyjadril, že postupne bude zvyšovať požiadavky u viacerých inzerentov. Bude overovať osobnú identitu alebo identitu organizácie, a to zanemená, že v budúcnosti sa pravdepodobne môže stať, že Facebook od vás bude požadovať oficiálne dokumenty na potvrdenie identity.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zdokonali-proces-overovani-inzerentu/

 

Nové testovanie dizajnu na Facebooku

Nič svetoborné, ale spomenieme to, aby sme boli v obraze. Nový dizajn prinesie zvýraznenie počtu followerov, zmizne tlačidlo páči sa mi to a profilová fotka bude centrovaná do stredu.

facebook nový dizajn

Google shopping dostane vylepšenia

Google pomaly začína implementovať nové vylepšenia v zobrazeniach google shopping. V budúcnosti by sme mali naraziť na zobrazovanie poštovného zdarma a možnosť vytvorenia dynamického carouselu a videa. Vizuálne ožije aj reklama v obsahovej sieti, ktorá v novom update dokáže vytvárať slideshow video z vašich obrázkov v kampani.

Preverili naše
Know-how