Google kampane

Ponúkame certifikovanú správu Google Adwords účtu. V rukách skúsených odborníkov je možné dosiahnuť pozitívne výsledky v reklamných kampaniach rýchlejšie.

Sme súčasťou celosvetovej platformy pre online marketingové agentúry. Google pre nás organizuje školenia a informuje nás o novinkách, ktoré ovplyvňujú podnikanie našich klientov a ich potenciálnych klientov. Dôležitou súčasťou je aj prísne hodnotenie kvality našej práce a to všetko preto, aby sme mohli zlepšovať naše kampane v online prostredí.

Máme vlastného Google poradcu, Google support na ktorý sa môžeme kedykoľvek obrátiť s akoukoľvek požiadavkou a otázkou na zlepšenie kvality našej práce.

Google nás považuje za špecialistov v obore. Sme preto spoľahlivými partnermi pre Vás a Vaše online marketingové aktivity a verím, že by sme pre Vás mohli byť prínosom.

Google Adwords je celosvetovo najpoužívanejšia forma PPC reklamy. Vašu web stránku dokáže posunúť z posledného miesta v Googli medzi popredné, či dokonca prvé miesto vo výsledkoch vyhľadávania. Väčšina Slovákov na vyhľadávanie na internete používa práve vyhľadávač Google. Preto je dôležité, aby ste boli vidieť. Vďaka Google Adwords reklame môžete rýchlo a efektívne osloviť potenciálnych zákazníkov.

S reklamou pomocou Google Adwords môžete začať kedykoľvek. Tak prečo nie práve dnes?

Neviete si rady s nejakým pojmom? Nájdite, čo vás zaujíma v SLOVNÍKU ADWORDS POJMOV.

  • Keď ľudia chodia na Google, hľadajú niečo špecifické. Častokrát niečo, čo by mohli kúpiť. Prehliadač doslovne bombardujú informáciami o tom, čo chcú kúpiť. A to je dôvod, prečo je Google AdWords taký silný. Nie je lepšia forma search engine marketingu ako AdWords.
  • Z každých cca 3€ vydaných na online reklamu získa Google 1€. A práve z AdWords pochádza až 95% každoročného príjmu pre Google, ktorý činí zhruba 60miliard eur. Pri predstave, že službu využíva viac ako 1milión spoločností, je jasné, že firmy do AdWords dávajú fakt dosť peňazí. Ak by sa im to neoplatilo, tak by to nerobili, no nie?
  • AdWords je v zásade trhom, kde spoločnosti platia za to, aby ich webstránky boli umiestnené čo najvyššie vo vyhľadávaní na základe kľúčových slov. Nalejme si ale čistého vína: v rámci organického vyhľadávania Google miluje veľké značky. Takže ak (alebo kým) nie ste globálnou značkou, na prvé miesta sa nedostanete . Ak nepoužijete AdWords.
  • AdWords vám tiež ponúkne extra bonus – pomôže odhaliť kľúčové slová z vášho odvetvia, ktoré vám zarobia peniaze. Za pár eur zistíte, ktoré kľúčové slová konvertujú najlepšie, aby ste ich potom mohli implementovať do obsahu na vašom webe a do SEO stratégie.
  • Kľúčové slovo je slovo alebo fráza, ktorú užívatelia hľadajú a následne vidia vašu reklamu. Vaša reklama sa zobrazí pre vybrané kľúčové slová. Google počíta kliknutia na vaše reklamy a účtuje vám za každý klik. Tiež počíta zobrazenia, na základe čoho viete ako často sa vaša reklama užívateľom zobrazuje pri hľadaní toho-ktorého kľúčového slova. AdWords funguje formou aukcie, kde ľudia ponúkajú peniaze za kliknutia. Nie vždy ale víťazí najvyššia ponuka. Google kombinuje faktor peňazí s faktorom kvality. Kvalitný reklamný odkaz + solídna ponuka = víťazstvo.
  • Dôležitým ukazovateľom je miera prekliknutí (CTR). Tá vám napovie ktorá reklama a kľúčové slovo funguje a ktoré nie. CTR udáva pomer kliknutí a zobrazení reklamy (počet kliknutí : počet zobrazení = CTR). Čím viac sú kľúčové slová, reklama a váš biznis v súvise, tým väčšia je pravdepodobnosť, že užívatelia budú vaše reklamy považovať za relevantné (=po vyhľadaní kľúčového slova kliknú práve na vašu reklamu).
  • Google Adwords je ako aukčný dom. Musíte si nastaviť rozpočet a cenovú ponuku – tá určuje koľko ste za každý klik ochotní zaplatiť. Google chce maximalizovať svoje výnosy, takže prirodzene zobrazí reklamu spoločnosti, ktorá ponúkla vyššiu sumu pre dané kľúčové slovo (za predpokladu, že záujemca má rovnaké skóre kvality).
  • Avšak ak ostatní neponúknu za kľúčové slovo viac ako vy, Google optimalizuje vašu ponuku a cena za klik (cost per click alebo CPC) môže byť v skutočnosti nižšia, najmä ak vaše reklamy majú dobré skóre kvality a ak je váš web relevantný. Google teda neuprednostňuje reklamy len na základe ceny.
  • Na žiadne z týchto vecí však nezáleží, pokiaľ nemáte konverzie. Konverzia vo všeobecnosti znamená, že používateľ vykonal akciu, ktorú ste chceli aby vykonal (najčastejšie ide o predaj, respektíve nákup). Aby ste rýchlo získali peniaze vložené do reklamy späť, potrebuje konverzie (=predaj vašich produktov).
  • Riešenie reklamy formou AdWords nie je šprint, skôr beh na dlhšiu trať. Investovať naraz veľké peniaze a čakať okamžité riešenia, to v tomto prípade nie je cesta, rovnako ako nie je dobré vzdávať sa príliš skoro. Môže trvať aj 3 mesiace, kým získate výsledky. Dobre zvládnutý AdWords vám ale môže pomôcť ku kontinuálne rastúcemu zisku po dlhý čas.
  • Pre nových inzerentov máme zaujímavú ponuku. Investujte do nákupu klikov 120€ a my vám dáme zadarmo ďalších 120€ navyše! Za takéto sumy sa na AdWordse teda dajú stvárať veci!

Každý inzerent môže využiť len jeden kupón v hodnote 120€ a len na inzerciu v Google AdWords. Poponáhľajte sa, počet kupónov je limitovaný.


osobných údajov

Preverili naše
Know-how