Neuromarketingová analýza politických kampaní

Pomáhame s reklamou na internete.

ZISTIŤ VIACKONTAKTOVAŤ

Získajte si pozornosť voličov správnym vizuálom. Vieme, ako na to.

Zvýšte svoje šance v predvolebnej kampani efektívnymi billboardmi, bannermi, videami a ďalšími vizuálmi.

Ako jediní na Slovensku disponujeme s aplikáciou, ktorá posudzuje vizuály z pohľadu neuromarketingu. Dokážeme tak s vysokou presnosťou zistiť, či vizuálu alebo videu potenciálny volič rozumie či má  šancu zaujať a zapamätať si kľúčové posolstvo.

Ako to funguje v praxi?

Za všetkým je umelá inteligencia. Systém dokáže nasimulovať pozornosť užívateľa na konkrétne vizuálne stimuly. Každý vizuál nesie v sebe niekoľko prvkov a každý z nich má inú silu pritiahnuť pozornosť. To, akým smerom sa zameria používateľ, závisí od jasnosti posolstva.

Umelá inteligencia dokáže predvídať, ktorý podnet je najsilnejší a získa si si pozornosť používateľa. V skenovanom vznikajú tak heat mapy, ktoré zachytávajú silné a slabé miesta vizuálov. Na obrázku alebo vo videu vidíte, kde získate pozornosť a ktoré miesta sú slabé a treba ich optimalizovať.

Podľa výsledkov potom stačí graficky upraviť jednotlivé časti a dosiahnuť tak lepší výsledný efekt. Výsledkom je zjednodušenie toho, čo chcete vizuálom povedať. Používateľ tak nemusí vynaložiť veľa energie na dešifrovanie posolstva.

Pozor, nie vždy platí pravidlo, že čím krajšia a pútavejšia grafika, tým je silnejšia pozornosť užívateľa. Odporúčame preto vizuály vždy otestovať v našej aplikácii a podrobiť komplexnej neuromarketingovej analýze.

Ako budú vnímať váš bilboard či online reklamu potenciálni voliči?

Aplikáciou najnovších poznatkov z neuromarketingu a pomocou umelej inteligencie dokážeme určiť, akú má akýkoľvek vizuál či video potenciál zaujať. Úlohu tu zohráva mnoho faktorov. V prípade neuromarketingového prístupu neplatí, že čím viac dizajnový vizuál, tým lepšie.

Neuromarketing sa pozerá na vizuály z hľadiska vnímania. Posudzuje najmä dva hlavné parametre: obtiažnosť porozumenia obsahu a jasnosť posolstva. Aj pri zdanlivo jednoduchých vizuáloch sa vyskytne množstvo chýb, ktoré jeho posolstvo narúšajú. Môže ísť o drobné grafické prvky, ktoré odpútavajú pozornosť. A čím viac rušivých prvkov je vo vašom vizuále, tým ťažšie ho ľudia spracujú.

Presnosť neuromarketingovej analýzy je na úrovni 91 %.

Ako ste na tom s vašimi volebnými vizuálmi a videami? Dajte si ich u nás skontrolovať. Zlepšíme ich, aby vaša komunikácia s offline aj online svetom bola čo najzrozumiteľnejšia.

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť

Sme certifikovaní špecialisti

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť