Miestne firmy nájdeme cez Facebook jednoduchšie

Facebook vylepšil a pridal funkcie pre firemné stránky.

Propagácia aktivít miestnych firiem adminmi a aj ich samotné dohľadanie zákazníkmi, bude jednoduchšia. Do firemných recenzií môžeme už zadávať nielen text alebo fotografie, ale aj obchodné tagy. Podmienkou pre zanechanie recenzie na firmu prostredníctvom Facebooku je jej dĺžka minimálne 25 znakov.

Podľa recenzií spoznáš firmu

Ide o tlak Facebooku smerom k zákazníkom, aby písali kvalitné recenzie. Pretože v konečnom rozhodovacom procese práve tie zohrávajú veľkú úlohu v správaní sa kupujúceho.

Vývojári sa pohrali aj so zdokonalením vizuálnej podoby firemných stránok v smartfónoch. Prezentácie firiem sú krajšie, pútavejšie a najmä prehľadnejšie.

Tagy od Facebooky sú ako hashtagy

Hashtagy poznáme všetci, novinka Facebook tagy majú rovnakú funkciu. Facebook ich generuje podľa kľúčových slov z minulých spätných väzieb. Samozrejme, je tu aj možnosť pridať ich manuálne. Je to spôsob, ako rozpovedať zákazníkom, v čom je naša firma výnimočná, prečo je známa a čo ju charakterizuje. Pre Facebook to prináša zase lepšiu kategorizáciu firiem, ktorú využije pri ďalšom vyhľadávaní zákazníkmi. Na čo vývojári nemysleli, je možnosť zneužitia takýchto tagov konkurenciou. Zatiaľ sa to rieši nahlásením podozrivých recenzií. Uvidíme, ako to bude fungovať 🙂

Pribudli ďalšie CTA buttony

Nové tlačidlá pre vyvolanie akcie na stránke nám umožňujú objednať si jedlo, napísať odporúčanie či rezervovať si stôl. Výber je možný podľa šablóny stránky. CTA buttony sú samozrejme optimalizované pre mobilné telefóny a Facebook očakáva (a aj myJ), že takto osloví viacej potenciálnych zákazníkov.

Používate na firemných stránkach Stories? Facebook zlepšil ich viditeľnosť, takže fanúšikovia ich uvidia po kliknutí na firemný profil. Stories fungujú v podstate rovnako ako na Instagrame.

Pomôžeme vám spravovať vašu firemnú stránku. Kontaktuje nás.

Preverili naše
Know-how