Originálny obsah: Facebook ho vyžaduje čoraz viac

Zdieľanie cudzích článkov je minulosť. Užívatelia ani Facebook takéto posty nechcú. Aktuálne preto zvyšuje kontrolu originálnosti obsahov v sociálnej sieti.

Príspevkom s ukradnutým obsahom zníži facebook ranking. Reklamu zacielenú na takýto typ príspevkov odstráni. Cieľom je ponúkať užívateľom unikátny autentický obsah.

Nový algoritmus bude porovnávať mieru podobnosti titulkov a obsahov. A podľa toho vyhodnotí, či je alebo nie je obsah skopírovaný. Podobne dopadnú aj reklamy s cielením na ukradnuté texty.

Interný prieskum Facebooku ukázal, že užívatelia chcú čítať originálny obsah. Kým kedysi sme k statusu zdieľali informácie z rôznych zdrojov, dnes musíme pripravovať unikátny obsah. A je to tak dobre.

Ide už o druhý krok Facebooku smerom k lepšiemu obsahu v poslednej dobe. Nedávno sa zameral na penalizovanie nízkokvalitných reklám.

Videoreklamy sa spýtajú na váš názor

Videoreklamy patria medzi najobľúbenejšie formáty. Facebook spustil testovanie ankiet vo videoreklamách. Vďaka tomu narastá ešte viac ich atraktivita a teda aj výkonnosť.

Zatiaľ majú funkcionalitu k dispozícii len vyvolení 🙂 Pomocou nového nástroja odteraz môžu do videoreklám pridávať hlasovanie v podobe videa. Facebook a aj my očakávame zvýšenie záujmu užívateľov a výraznejšie reakcie na reklamy.

Facebook ich pravdepodobne už čoskoro sprístupní všetkým.

Pomôžeme vám s vašou Facebook stránkou.

Pripravíme  kvalitné a úspešné reklamy.

Kontaktujte nás.

Preverili naše
Know-how