Prípadová štúdia: Google Adwords a Facebook SCHENKER

Najväčší logistický prepravca v Európe a druhý najväčší vo svete. Pre klienta sme tvorili HR kampaň pre pracovnú pozíciu skladník/VZV vodič v Bratislave a Strečne. Cieľ kampane sa nám podarilo splniť po 13 dňoch, čím sme prekonali klientove očakávania.

Výzva

  • Nájsť a osloviť vhodných kandidátov s cieľom získať životopisy záujemcov a obsadiť voľnú pracovnú pozíciu

Riešenie

  • Návrh stratégie pre náborovú kampaň
  • Tvorba kampaní v reklamných systémoch Google Ads a Facebook
  • Výber vhodných cielení pre obsadenie želanej pozície s pohľadu socio-demografických a odborných záujmov
  • Priebežná optimalizácia kampaní na základe výsledkov

kliknutia viac ako

+0

dosah viac ako

+0

Výsledok

po 13 dňoch:

• Dosah viac ako 112 000 ludí
• Počet interakcií – Facebook 1 771 google reklamy 1 035
• Viac ako 3 150 kliknutí
• Po 13 dňoch obsadená dlhodobo voľná pracovná pozícia

Príklad náborového postu:

 

Ako prebieha online náborová kampaň sa dozviete TU: https://www.ifocus.sk/hr-naborove-kampane/

Preverili naše
Know-how