Prípadová štúdia: Kung Food

Kung Food je donášková služba, ktorej cieľom je variť chutné ázijské jedlá a poskytovať špičkovú donášku v Bratislave.

Výzva

  • Zefektívnenie PPC kampaní v google AdWords
  • Zvýšenie objemu objednávok
  • Budovanie stálej fanúšikovskej základne pre opakované nákupy
  • Zvýšenie návštevnosti na stránke

Riešenie

  • Reštrukturalizácia Google AdWords účtu
  • Optimalizácia Google AdWords reklamných kampaní s platbou za klik (PPC)
  • Zameranie sa na najvyhľadávanejšie jedlo – sushi
  • Zber údajov o návštevníkoch z kampaní pre možnosť vyhodnotenia ich správania v Google Analytics
  • Využitie remarketingových zoznamov s cieľom zvýšenia počtu opakovaných návštev už existujúcich zákazníkov

počet konverzií

+0%

miera prekliku

+0%

celkové náklady v Google Adwords

0%

Výsledok

(september 2015 až december 2015 – porovnanie s rovnako dlhým predchádzajúcim obdobím)

  • Zvýšenie počtu konverzií až o 112% (tzn. zvýšenie počtu uskutočnených objednávok donášky) a zároveň zníženie ceny za konverziu o 44%
  • Zvýšenie počtu klikov o 71% a zároveň zníženie nákladov na nákup návštevníkov (klikov) o 31% pri zlepšení kvality návštevníkov
  • Zvýšenie miery prekliku o 93%
  • Zníženie celkových nákladov v Google AdWords o 30%

Preverili naše
Know-how