Prípadová štúdia: Oxywise

Spoločnosť Oxywise

je výrobno, obchodná spoločnosť so zameraním na dodávky na kľúč, servis a údržbu PSA kyslíkových a dusíkových generátorov . Od roku 2009 pôsobí úspešne po celom svete a jej kvalitné agregáty sú v krajinách ako Singapur, Egypt, Brazília a desiatky daľších.

Výzva

  • Zvýšenie efektivity digitálnych kampaní ktoré si klient svojpomocne spravoval
  • Zvýšenie počtu dopytov
  • Prebratie kampane do profesionálnej správy

Riešenie

  • Audit webstránky s konktétnymi odporúčaniami na zlepšenie
  • Prebratie google adwords účtu a reštrukturalizácia kampaní
  • Priebežná optimalizácia kampaní na základe výsledkov

počet dopytov

+0%

miera prekliku z reklám

+0%

cena za klik

0%

Výsledok

(po 30 dňoch)

  • Zníženie ceny za kliknutie o 30,41%
  • Zvýšenie miery prekliku z reklám o 29,21%
  • Zvýšenie počtu dopytov o 10,5%
  • Úspora mesačného rozpočtu priemerne 22,82%

Preverili naše
Know-how