Prípadová štúdia: Zvýšili sme konverzný pomer o 460%

Pre nášho klienta sme zvýšili konverzný pomer, je to skvelá cesta k úspechu v predaji cez internet

Hotel Máj Piešťany
Tradičný wellness a spa hotel v kúpeľnom meste Piešťany poskytuje ubytovacie služby v 50 bezbariérových izbách. Súčasťou ponuky sú aj veľmi populárne a na internete vyhľadávané víkendové a wellness pobyty, ale aj týždenné a dlhšie seniorské pobyty. V rámci mesta je veľká konkurencia ubytovacích zariadení a preto potreba cenovo efektívneho marketingu je nevyhnutná.

Výzva

  • Zvýšenie priameho predaja pobytov cez webstránku hotela
  • Budovanie povedomia o existencii hotela

Riešenie

  • Technologické vylepšenie stránky, najmä optimalizácia stránky pre vyhľadávače (SEO onpage)
  • Zjednodušenie rezervačného procesu pre užívateľov
  • Spustenie reklamných kampaní s platbou za klik (PPC)(google, etarget, sklik)
  • Budovanie spätných odkazov, linkbuilding aktivity (SEO offpage)

okamžité odchody na

+0%

návštevnosť

+0%

konverzný pomer

+0%

Výsledok

(za 6 mesiacov)

  • Zníženie okamžitého opustenia stránky (bounce rate) z priemernej hodnoty 40% na 25%
  • Zvýšenie návštevnosti o 120%
  • Zvýšenie konverzného pomeru o 460% z 0,5% na 2,3%

Preverili naše
Know-how