Funkčný spôsob ako predísť ,,bannerovej slepote“ je reklama na YouTube.
YouTube je najpopulárnjšia videoplatforma. Kampaň Youtube zvýší záujem o značku až o 36 %. Výhodou inzerovania je, že 29 sekúnd prehrávania vašej videoreklamy máte úplne ZADARMO.
Strieborné miesto v kategórii ,,Najčastejšie používaná platforma“ patrí najväčšej internetovej video web stránke YouTube. (Prvé miesto má nestarnúca internetová istota Google).
- viac ako 1 miliarda videí je mesačne prehraná na Slovensku
- približne 2,7 milióna ľudí na Slovensku navštívi za mesiac YouTube
- okolo 52 % z nich tvoria muži
- 80 % Slovákov do 35 rokov navštívi YouTube každý deň
Televízna reklama pre mladšiu generáciu sa z TV prijímačov presunula na YouTube. Trvá kratšie a preto má oveľa väčší dosah na receptory respondenta. Veľkou výhodou je, že vaše financie začína míňať až v momente, keď si ju divák prehrá celú resp. nechá ju bežať viac ako 30 sekúnd a nevyužije možnosť ,,preskočiť reklamu“. Vynikajúce je, že prvých 5 sekúnd reklamy na YouTube sa nedá preskočiť.
Vďaka obrovskému číslu užívateľov na YouTube by bola pre váš biznis škoda, nevyužiť jeho potenciál a rozšíriť tak povedomie o vašej značke.
Vyberte si možnosti zobrazovania vášho videa na YouTube:
TrueView in-stream ads
- odporúčaná dĺžka 15 s – 30 s
- po 5 s prichádza možnosť ,,preskočiť reklamu“
- zobrazuje sa pred alebo počas prehrávania videa
- + vždy k nemu máme doprovodný banner nachádzajúci sa na pravej lište
- platí sa až pri dopozeraní celého videa alebo pri kliku na banner
- video sa zobrazí aj na iných partnerských stránkach Google
Bumper ads
- 6 sekundové nepreskočiteľné video
- prehráva sa pred spustením videa
- takmer 100 % dopozeranosť celej video reklamy
TrueView Discovery ads
- zobrazuje sa v zozname vyhľadávaných videí (bočná lišta) alebo na home
- page mobilnej aplikácie YouTube
- ideálna pre dlhé viac ako 30 s reklamné videá
- platí sa až pri kliknutí na video
Masthead ads
- obrovská bannerová reklama zobrazená na domovskej YouTube stránke
- 1-dňový reklamný formát v podobe statického bannera
- zatiaľ dostupný len u našich českých susedov
Akúkoľvek formu video prezentácie vašej značky zvolíte, v prvom rade premýšľajte strategicky. Každé investované € by sa vám vďaka rozumne nastavenej kampani malo vrátiť. Zamerajte sa preto na potreby vašich klientov. Zistite, čo majú radi a načo počúvajú. Úspech máme každý na dosah.