1.

Reklama na YouTube

Preverili naše schopnosti

Preverili naše schopnosti

Funkčný spôsob ako predísť ,,bannerovej slepote“ je reklama na YouTube.

YouTube je najpopulárnjšia videoplatforma. Kampaň Youtube zvýší záujem o značku až o 36 %. Výhodou inzerovania je, že 29 sekúnd prehrávania vašej videoreklamy máte úplne ZADARMO.

Strieborné miesto v kategórii ,,Najčastejšie používaná platforma“ patrí najväčšej internetovej video web stránke YouTube. (Prvé miesto má nestarnúca internetová istota Google).

  • viac ako 1 miliarda videí je mesačne prehraná na Slovensku
  • približne 2,7 milióna ľudí na Slovensku navštívi za mesiac YouTube
  • okolo 52 % z nich tvoria muži
  • 80 % Slovákov do 35 rokov navštívi YouTube každý deň

Televízna reklama pre mladšiu generáciu sa z TV prijímačov presunula na YouTube. Trvá kratšie a preto má oveľa väčší dosah na receptory respondenta. Veľkou výhodou je, že vaše financie začína míňať až v momente, keď si ju divák prehrá celú resp. nechá ju bežať viac ako 30 sekúnd a nevyužije možnosť ,,preskočiť reklamu“. Vynikajúce je, že prvých 5 sekúnd reklamy na YouTube sa nedá preskočiť.

Vďaka obrovskému číslu užívateľov na YouTube by bola pre váš biznis škoda, nevyužiť jeho potenciál a rozšíriť tak povedomie o vašej značke.

Vyberte si možnosti zobrazovania vášho videa na YouTube:

TrueView in-stream ads

  • odporúčaná dĺžka 15 s – 30 s
  • po 5 s prichádza možnosť ,,preskočiť reklamu“
  • zobrazuje sa pred alebo počas prehrávania videa
  • + vždy k nemu máme doprovodný banner nachádzajúci sa na pravej lište
  • platí sa až pri dopozeraní celého videa alebo pri kliku na banner
  • video sa zobrazí aj na iných partnerských stránkach Google

Bumper ads

  • 6 sekundové nepreskočiteľné video
  • prehráva sa pred spustením videa
  • takmer 100 % dopozeranosť celej video reklamy

TrueView Discovery ads

  • zobrazuje sa v zozname vyhľadávaných videí (bočná lišta) alebo na home
  • page mobilnej aplikácie YouTube
  • ideálna pre dlhé viac ako 30 s reklamné videá
  • platí sa až pri kliknutí na video

Masthead ads

  • obrovská bannerová reklama zobrazená na domovskej YouTube stránke
  • 1-dňový reklamný formát v podobe statického bannera
  • zatiaľ dostupný len u našich českých susedov

Akúkoľvek formu video prezentácie vašej značky zvolíte, v prvom rade premýšľajte strategicky. Každé investované € by sa vám vďaka rozumne nastavenej kampani malo vrátiť. Zamerajte sa preto na potreby vašich klientov. Zistite, čo majú radi a načo počúvajú. Úspech máme každý na dosah.

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť

Nezáväzná konzultácia

Prípadové štúdie

Sme certifikovaní špecialisti

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť