Zvýšenie výkonnosti PPC kampaní e-shopu

Eshop s módnym oblečením pre ženy GlashGirl. Klient nás oslovil so záujmom zlepšenia performance marketingových kampaní. Predtým si sám spravoval FB kampane – primárne podporu príspevkov cez Boost button, ktoré však nevedel dostatočne vyhodnotiť, keďže nepoužíval tagovanie UTM parametrov v Google Analytics. Stav online marketingových aktivít sme zauditovali a navrhli riešenia v podobe spustenia komplexnej stratégie FB a Google Ads kampaní.
Výzva
- Zníženie ceny za nákup pre Facebook Ads
- Spustenie Instagram Shopping funkcie
- Zvýšenie počtu objednávok
- Získanie nových zákazníkov
Riešenie
- Audit reklamného účtu Facebook a tvorba účtu pre Google Ads
- Nastavenie stratégie a štruktúry kampaní pre Facebook a Google Ads
- Spustenie nových formátov kampaní - dynamický remarketing na FB s pomocou aplikácie Feed Image Editor od Mergada a Google Ads Shopping
- Pravidelná optimalizácia kampaní na základe výsledkov

Zníženie ceny za nákup Facebook ads o
0%
Zvýšenie ROAS pre FB Ads kampane o
+0%
Zvýšenie počtu objednávok cez Facebook Ads o
+0%Výsledok
(po 12 mesiacoch)
- Zvýšenie počtu objednávok cez Facebook Ads o 411,6%
- Zníženie ceny za nákup na FB o 55,3%
- 15,76-násobne zvýšený ROAS pre FB Ads kampane
- Zvýšenie obratu eshopu o 71,36%
- Zvýšenie počtu nových zákazníkov o 60,1%