Zvýšenie výkonnosti PPC kampaní e-shopu

Eshop s módnym oblečením pre ženy GlashGirl. Klient nás oslovil so záujmom zlepšenia performance marketingových kampaní. Predtým si sám spravoval FB kampane – primárne podporu príspevkov cez Boost button, ktoré však nevedel dostatočne vyhodnotiť, keďže nepoužíval tagovanie UTM parametrov v Google Analytics. Stav online marketingových aktivít sme zauditovali a navrhli riešenia v podobe spustenia komplexnej stratégie FB a Google Ads kampaní.  

Výzva

  • Zníženie ceny za nákup pre Facebook Ads
  • Spustenie Instagram Shopping funkcie
  • Zvýšenie počtu objednávok
  • Získanie nových zákazníkov

Riešenie

  • Audit reklamného účtu Facebook a tvorba účtu pre Google Ads
  • Nastavenie stratégie a štruktúry kampaní pre Facebook a Google Ads
  • Spustenie nových formátov kampaní - dynamický remarketing na FB s pomocou aplikácie Feed Image Editor od Mergada a Google Ads Shopping
  • Pravidelná optimalizácia kampaní na základe výsledkov

Zníženie ceny za nákup Facebook ads o

0%

Zvýšenie ROAS pre FB Ads kampane o

+0%

Zvýšenie počtu objednávok cez Facebook Ads o

+0%

Výsledok

(po 12 mesiacoch)

  • Zvýšenie počtu objednávok cez Facebook Ads o 411,6%
  • Zníženie ceny za nákup na FB o 55,3%
  • 15,76-násobne zvýšený ROAS pre FB Ads kampane 
  •  Zvýšenie obratu eshopu o 71,36%
  • Zvýšenie počtu nových zákazníkov o 60,1%

Preverili naše
Know-how