Ide o umelú inteligenciu (AI) zameranú na predvídanie pozornosti užívateľov.
Teplotné mapy (heatmaps) poháňané umelou inteligenciou (AI), ktoré simulujú pozornosť užívateľa na vizuálnych podnetoch (obrázky, videá). Analýza dokáže predvídať kam sa upriami pozornosť používateľa, pri sledovaní vizuálnych podnetov.
Neuromarketingová analýza pozornosti je postavená na rozsiahlom neurovedeckom výskume. Táto umelá inteligencia vznikla na základe sledovania pozornosti očí viac ako 12 000 účastníkov.
Analýza je založená na neustálom výskume pozornosti. Každý rok sa pridáva do databázy až 5000 nových údajov o sledovaní pozornosti očí účastníkov.
Neuromarketingová analýza pozornosti má presnosť viac ako 91%.


Zaujíma vás neuromarketingová analýza politických kampaní?
Ako to funguje?
NAHRATIE PODKLADOV
Nahrá sa baner, billboard, leták, plagát, obrázok, video či vizualizácia ktorá bude predmetom analýzy.
ANALÝZA
Neuromarketingová analýza pozornosti analyzuje nahraté podklady v priebehu pár sekúnd a videá v priebehu pár minút.
SLEDOVANIE VÝSLEDKOV
Získanie výsledkov/skóre v oblasti kognitívnej náročnosti (náročnosť vizuálu na mozgovú aktivitu) (cognitive demand). Následne budete vedieť optimalizovať svoje obrázky či videá pre pozornosť užívateľov, a podporiť ich požadované správanie.
S neuromarketingovou analýzou pozornosti dokážete predvídať, pochopiť a prispôsobiť svoje podnikanie rozhodovacím procesom vašich zákazníkov prostredníctvom neurovedy a umelej inteligencie (AI).
Na čo to môžem použiť?
Neuromarketingovú analýzu pozornosti možno použiť pre všetky vizuálne podnety – či už ide o obrázky alebo videá.
REKLAMA
Zvýšenie pozornosti vašej reklamy a zabezpečenie, aby bola vaša značka a ďalšie prvky viditeľné.
PRODUKT & BALENIE
Nasmerovanie očí zákazníkov k najdôležitejším prvkom produktov a obalov.
WEBSTRÁNKA & E-COMMERCE
Optimalizovanie webového dizajnu tak, aby upriamil pozornosť na najdôležitejšie prvky.
VIDEO
Testovanie pozornosti zákazníkov pri sledovaní videa a získanie informácií či vidia dôležité prvky.
OBCHOD
Zabezpečenie viditeľnosti a vyhľadateľnosti nápisov a produktov v obchode.
UXD
Zlepšenie dizajnu užívateľského prostredia, aby ste venovali pozornosť správnym prvkom rozhrania.