1.

Email marketingová automatizácia

Preverili naše schopnosti

Preverili naše schopnosti

Túžite priniesť do vášho online podnikania o čosi viac človečiny? Vyskúšajte automatizovaný email marketing.

Ponúknite vašim zákazníkom emóciu z návštevy vašej internetovej platformy. Nech majú pocit, že sa nachádzajú v kamennom obchode a niekto sa im skutočne plnohodnotne venuje. V jednej sekunde sa môžete venovať všetkým prítomným. 

Ak ste doteraz používali na čiastočnú emailovú marketingovú automatizáciu newsletter, nastal čas dosadiť si to tímu trénovanejšieho hráča. Posielať raz alebo dvakrát do mesiaca email s novou ponukou má síce zmysel, ale na vaše zisky to zrejme nebude mať až taký blahodarný dopad, ako služba, ktorú vám predstavíme.

Presuňme sa na chvíľu do vášho obchodu s čokoládou. Predávate rôzny sortiment a vaši zákazníci sa k vám radi vracajú. S novým zákazníkom nadviažete komunikáciu a snažíte sa mu, čo najšikovnejšie predstaviť vašu ponuku. Zákazník si vezme niečo malé na vyskúšanie. Na druhý deň príde znova, pretože bol spokojný a jeho nákup je oveľa väčší. Vy mu pribalíte malý balíček so vzorkami nových čokolád. Keď mu dôjdu zásoby znova zavíta a nakúpi oveľa viac. Vezme si pre seba, ale aj pre kamarátku, ktorá bude čoskoro oslavovať sviatok. Darček mu pekne zabalíte a do vnútra ešte prihodíte darčekový kupón na výhodný nákup so zľavou. A vaša klientela zrazu rastie a rastie a vy si v ideálnom scenári môžete otvoriť ďalšiu predajňu. 

Princíp kamennej predajne sa dá preniesť aj do nášho online prostredia. Komunikácia so zákazníkmi dokáže byť rovnako osobná. Výhodou je, že vieme tento proces manažovať od začiatku až do konca a oveľa efektívnejšie. V jednej chvíli môžeme reagovať na potreby každého človeka, ktorý sa na webovej stránke aktuálne nachádza. 

V prvom rade je dôležité nadviazať konverzáciu. S tým je v internetovom svete trochu problém, ale ak viete, ako na to, prekážka sa razom vyparí. Byť kreatívny sa vypláca. Vymeňte zľavu na produkty za emailovú adresu. Vymyslite iný, zábavný spôsob, ako presvedčiť nového zákazníka, aby sa s vami pustil do reči. Spôsobov je niekoľko. Treba ich len vyskúšať. 

Máte email na zákazníka? Hra sa začína. Vo svojej emailovej schránke objaví ,,Uvítací email“ s lákavou ponukou + mu predstavíte váš eshop, výhody vašich produktov a ďalšie super schopnosti, ktorými váš web disponuje. 

Každý email, ktorý sa nachádza vo vašej databáze potrebuje osobitú zložku. Poznáte meno a priezvisko, dátum narodenia, viete, ktoré produkty má rád a kedy bude treba objednať si ďalšie. Vďaka tomu môžete byť so svojimi zákazníkmi v neustálom kontakte. 

Zbierajte dáta, ktoré vám s nastavením automatizovaných emailov pomôžu. Vďaka tomu sa z vašich zákazníkov stanú spokojní nakupujúci, o ktorých je dobre postarané. 

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť

Nezáväzná konzultácia

Prípadové štúdie

Sme certifikovaní špecialisti

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť