O klientovi

MINIT je rodinná, slovenská firma, ktorá sa v priebehu dvoch generácií vypracovala na najväčšieho výrobcu a predajcu mrazených pekárenských výrobkov na Slovensku. Prevádzkuje viac ako 500 pekárničiek MINIT Franchise v strednej Európe a je zároveň jedným z hlavných dodávateľov pre maloobchodné reťazce, obchody s potravinami, čerpacie stanice a HoReCa zákazníkov na Slovensku, v Českej republike, Maďarsku, Poľsku, Rakúsku a v ďalších európskych krajinách.

Výzva

Zadaním pre nás bolo zvýšenie viditeľnosti všetkých prevádzok na území Slovenska. Našou úlohou bolo vybrať efektívne riešenie, bez zvýšenia nákladov s čo najvyšším dôrazom na výsledný efekt viditeľnosti. Do dňa spolupráce sa nachádzali jednotlivé pobočky, len na webovej stránke s minimálnymi až strohými informáciami.

Riešenie

Od klienta sme obržali rôznorodé informácie pre viac ako 200 pobočiek. Následne sme tieto dáta prečistili a pripravili v prehľadnej podobe. Importovali aj spolu s obrázkami za pomoci cloud úložiska. Vo finále sme pripravené dáta importovali do služby Google Business, pobočky sme v rozhraní verifikovali – tak aby sa začali zobrazovať.

Výsledok

Už do 3 mesiacov vytvorené a verifikované profily priniesli svoje výsledky. Počet zobrazení profilov nebola jediná meraná metrika. Výrazne vzrástol počet interakcií s profilmi a ďalším dôkazom úspešnosti bol evidentný nárast žiadostí o navigáciu k jednotlivým pobočkám. Spomenutá metrika sa zvýšila na území celého Slovenska.


Výhodou našej realizácie bolo minimálne zaťaženie klienta pri realizácii a sfunkčnení tohto riešenia. Súčasťou služby bolo spracovanie surových analytických dát pre klienta a reportovanie výsledkov, pre overenie úspešnosti realizovaného riešenia registrácie viac ako 200 profilov MINIT v službe Google Business.

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť