O klientovi

Silgan v Novom Meste nad Váhom vyrába plechovky pre potravinársky a chemický priemysel. Produkty sú z jemného plechu, ktorý je ekologický – šetrný k životnému prostrediu a ako jediný materiál sa dá recyklovať donekonečna.

Výzva

Za úlohu sme dostali obsadiť pozíciu lakovač/nastavovač lakovacej linky. Človek, ktorý nemusí mať skúsenosti v tomto obore, avšak je technický typ – zručný pri rozoberaní, nastavovaní a rozumie technológii. Túto pracovnú pozíciu sa nám nedarilo obsadiť dlhšie obdobie.

Riešenie

Proces, kým sme našli tú správnu cestu, trval niekoľko mesiacov. Niekedy sa nedá rozhodiť sieť na každú stranu, no musíte skúšať, v ktorom rybníku sa uchytí tá správna ryba.

To, čo zaberá v stovke prípadov, sa zasekne práve u jedného.To bolo aj vidieť v našom prvom kroku, vytvorení facebook kampane, ktorá po troch mesiacoch nedosahovala želané výsledky. Ďalším krokom bola Google ads kampaň. Výsledky však neboli o nič lepšie, a ten správny uchádzač sa medzi konverziami nenašiel. 

Výsledky Meta kampane

79

Leads

2.46

CTR

24.86

Cost per Lead

Výsledky Google kampane

63

Conversions

1.56

CTR

42.64

Cost per Conversion

Kampaň s využitím REELS

Vybrali sme sa preto priamo k zdroju. Natočili sme a spracovali reelska po konzultácii s klientom, čo by takého potencionálneho lakovača malo zaujať a povedať si: “tak toto je pre mňa hračka.” Podstatou krátkeho niekoľko sekundového videa bolo ukázať nielen technickú stránku pozície, ale aj rodinnú atmosféru, benefity a kolegov, ktorí pre Silgan pracujú už dlhý čas a sú spokojní.

Výsledky reels za 3 týždne:

14

Leads

3.39

CTR

16.93

Cost per Lead

a

Obsadená pracovná pozícia

Odporúčania a zhrnutie:

Do tretice všetko dobré. Prešli sme z čisto statickej reklamy na formát krátkeho videa – reels.

A do mesiaca obsadili pozíciu.

Celková efektivita kampane na Facebooku dlhodobo klesala a kampaň neprinášala želané výsledky. Preto sme prišli so strategickým rozhodnutím, zmeniť marketingový kanál a prejsť  na platformu Google Ads. Vyplnených formulárov bolo dosť, no záujemci si nevedeli predstaviť prácu a prostredie v Silgane. Video pomohlo uchádzačom nájsť správnu predstavu ako práca naozaj vyzerá.  Hľadali sme, ako uloviť toho pravého. A našli sme, pomocou krátkych videí reels. 

So spoločnosťou iFocus sme začali spolupracovať v čase, keď sme si stanovili starostlivosť o značku zamestnávateľa ako jeden z veľmi dôležitých cieľov v oblasti HR. Mimo iného sme uvažovali, ako ju otvorene a transparentne komunikovať a ako efektívne oslovovať potenciálnych uchádzačov o prácu v našom okolí.
Od samého začiatku bola komunikácia s Michalom a jeho tímom veľmi ústretová a profesionálna. Pomohli nám s analýzou a definovaním značky, vytvorili webovú stránku, rozbehli sociálne siete a realizovali už niekoľko optimalizovaných kampaní.
Dnes naša spolupráca trvá už druhý rok a rozšírili sme ju aj za hranice Slovenska, do našich ďalších závodov v Poľsku.
Sme veľmi radi, že v tejto oblasti máme tak skvelého partnera. Sú to odborníci s veľmi ľudským a osobným prístupom. Sú vždy ochotní a nápomocní. Proaktívne a zároveň citlivo vnímajú naše potreby a možnosti. Komunikácia s nimi je priateľská, transparentná, úprimná a rýchla. Cítim, že im naozaj záleží na tom, aby sa nám darilo a robia všetko preto, aby nám v tom pomohli. Viem, že sa na nich môžem kedykoľvek obrátiť a vždy spoľahnúť. Som za to veľmi vďačná.

Janette LikavčanováHR Area Manager

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť