1.

Natívna reklama

Preverili naše schopnosti

Preverili naše schopnosti

Dosiahnite na maximum, vďaka kreatívne spracovanej natívnej reklame.

Rozpovedajte váš príbeh. Vytvorte v ľuďoch emóciu. Rozosmejte ich, alebo sa im dostaňte pod kožu. Emócie sú dnes kľúčom, ktorý otvára dvere k našim mysliam. Veľa premýšľame, málo cítime. Natívna reklama je cesta k nabúraniu stereotypov.

Natívna reklama otvára brány aj tam, kde sú štyri zámky na antireklamných dverách, ktoré stráži SBS-kár v podobe najlepšieho ad-block programu. Zaklope a s úsmevom na tvári v vstúpi presne tam, kde ju poslali. Natívna reklama je Mata Hari v digitálnom svete 21. storočia. 

Natívna reklama splýva s obsahom 

Marketéri objavili účinný liek na ad-block a bannerovú slepotu. Až 71 % užívateľov nemá s používaním natívnej reklamy problém. Riešenie máme na zlatom podnose, poďme ho využiť vo váš prospech. 

Natívna reklama pod lupou 

Vizuálne, obsahovo aj funkčne splynie s prostredím a tým pádom si získa oveľa viac pozornosti, ako iné formy platenej reklamy. Trend natívnej reklamy je posledné roky na vzostupe. Zatiaľ by však nemal byť jediným nástrojom marketingu, ale súčasťou marketingovej stratégie. Úspech sa buduje dlhodobo. Natívnu reklamu ľudia prijali z toho dôvodu, že jej obsah je veľmi prirodzený a ponúka im pridanú hodnotu. 

Ak sa vám podarí dostať do natívnej reklamy hodný kusisko pridanej hodnoty, je možné, že sa bude šíriť virálne. Dosahuje vynikajúce výsledky, generuje viac konverzií a hlavne buduje lojalitu značky. 

Natívna reklama v číslach

Až o 53 % vzrástol záujem kúpiť si propagovaný produkt prostredníctvom natívnej reklamy. Popularita značiek vzrástla až o 40 %. Natívna reklama ponúka viac ako len pekný banner. Funguje a to je zo všetkého najdôležitejšie. Poďme sa teda spoločne priblížiť k vašim zákazníkom. Doprajme im pozitívny zážitok s prekvapením na konci.

Kde všade sa natívna reklama skrýva:

  • In-feedad – najčastejšie využívaný spôsob natívnej reklamy. Reklama vyzerá ako prirodzená súčasť platformy, na ktorej sa nachádza. Môže to byť PR článok, video, status atď. 
  • Platená reklama vo vyhľadávači – vyzerá rovnako, správa sa rovnako, no predsa je o čosi iná. Pri tomto type reklamy sa nachádza označenie slovom ,,REKLAMA“. 
  • Sponzorovaná reklama na cenových porovnávačoch – tvári sa ako vizuál, ktorý tam jednoducho má byť. Užívatelia len ťažko odhalia, že sa jedná o platenú reklamu. 
  • Odporúčané widgety – najčastejšie sa nachádzajú v sekcii Články, kde sa skrývajú v kategórii ,,Odporúčané“ alebo ,,Mohlo by vás zaujímať“. Na Slovensku manažuje spomínané odporúčacie okná Strossle. 
  • Spolupráca na mieru – aktuálne veľmi dobre funguje osloviť na spoluprácu influencera, ktorý váš produkt alebo služby pošle prostredníctvom svojich kanálov na sociálnych sieťach ďalej. 
  • Product placement – známa filmová, seriálová a televízna možnosť, ako poukázať na produkt alebo služby nenásilnou formou. 

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť

Nezáväzná konzultácia

Prípadové štúdie

Sme certifikovaní špecialisti

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť