Prípadová štúdia: Zvýšili sme návštevnosť o 450%

Európska cestovná poisťovňa:

Špecialista na cestovné poistenie so 100-ročnými skúsenosťami – Europäische Reiseversicherung AG, organizačná zložka Slovensko (Európska cestovná poisťovňa – ECP). Svojim slovenským i medzinárodným klientom poskytuje prvotriedne služby v súlade s dlhoročnou tradíciou značkovej poisťovne v oblasti cestovného a úrazového poistenia.

Výzva

  • Zvýšenie priameho predaja cez webstránku spoločnosti
  • Budovanie povedomia o značke a kvalite produktov

Riešenie

  • Implementácia Google Analytics aj e-commerce tracking
  • Technologický upgrade stránky- najmä SEO onpage optimalizácia
  • Užívateľské zjednodušenie rezervačného procesu
  • Spustenie PPC kampaní a linkbuilding aktivít SEO offpage

okamžité odchody na

+0%

návštevnosť

+0%

Výsledok

  • Zníženie okamžitého opustenia stránky (bounce rate) z priemernej hodnoty 40% na 11%
  • Zvýšenie návštevnosti o 450%
  • Dosiahnutie rentabilného ukazovateľa ROI z platených kampaní (PPC)

Preverili naše
Know-how