Klient

Chemosvit fibrochem

O klientovi Chemosvit fibrochem

Chemosvit Fibrochem, s.r.o. je súčasťou silnej holdingovej skupiny Chemosvit, a.s., kde jadrom produkcie sú polypropylénové vlákna pre rôzne aplikácie.

Výzva

  • Osloviť čo najväčšie množstvo návštevníkov, ktorí sa práve nachádzali na výstave ISPO Munich. Odovzdať im informáciu o polohe stánku spoločnosti Fibrochem.

Riešenie

  • Návrh stratégie pre kampaň
  • Tvorba kampaní v Google Ads
  • Výber vhodného geografického cielenia na výstavisko pre oslovenie čo najväčšieho množstva návštevníkov
  • Tvorba 3 kreatív reklám
  • Využitie responzívnych banerov s využitím technológie umelej inteligencie
  • Priebežná optimalizácia kampaní na základe výsledkov

Výsledky

Výsledok po 4 dňoch:

  • Dosah na viac ako 35 800 ľudí
  • Miera preklikov z reklám 0.43%
  • Viac ako 590 kliknutí
  • Viac ako 119 000 zobrazení reklám
  • Najúspešnejšou kreatívou sa stala reklama s logom značky Karpathia
dosah
miera prekliku
zobrazenia reklám

Ako sme to dosiahli

Najdôležitejší prvok bolo cielenie. Geografické vytýčenie miesta v ktorom sa reklamy zobrazovali. Vytvorili sme viacero kreatív a testovali ich výkonnosť. V rámci bannerov sme siahli po responzívnej možnosti a na základe algoritmu sme vyhodnocovali úspešnosť nadpisov a popisov v reklame.

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť