1.

Reklama na cenových porovnávačoch

Preverili naše schopnosti

Preverili naše schopnosti

Zaujmite zákazníkov vašou reklamou na cenových porovnávačoch.

Využite na maximum priestor, kde sa nachádza najväčší počet ľudí, ktorí majú záujem o nákup. Cenové porovnávače radíme k najefektívnejším plateným zdrojom, ktorý potencionálneho zákazníka premení na vášho spokojného zákazníka.

Aj vám ako prvé napadne Heureka? Stálica medzi cenovými porovnávačmi, ktorá rokmi nestratila svoje čaro, má dnes celkom početnú konkurenciu. Zrazu sa okolo nej netočí celý svet online nákupu. Ľudia sa naučili resp. internetové algoritmy im ukázali, ako a kde treba nakupovať tovar za najlepšiu cenu na trhu. Oblečenie, nábytok a doplnky do domácnosti, elektroniku už majú svojich najčastejšie vyhľadávaných obľúbencov. 

Na Heureke sa aktuálne nachádza skoro 10,5 milióna produktov a približne 11 tisíc eshopov. Čas na to, aby ste začali s investovaním reklamy práve tu je presne dnes. 

Prečo navštevujú zákazníci cenové porovnávače? 

  • ušetria – nie len svoje financie, ale už aj hromadu času 
  • získajú rýchly prehľad o referenciách,  cene a spôsobe dopravy, certifikátoch a ďalšie výhody nákupu prostredníctvom jednotlivých eshopov 

Prečo by váš eshop nemal chýbať na cenových porovnávačoch? 

  • získate zákazníkov, ktorí sú rozhodnutí nakupovať
  • cenové porovnávače patria k veľmi efektívnej marketingovej stratégii 
  • ak sú splnené všetky podmienky, dokážu na váš web priniesť hromadu zákazníkov
  • cenové porovnávače dosahujú najvyššiu mieru konverzie a tým pádom aj najvýhodnejšiu návratnosť investovaných financií
  • nepotrebujte byť na Googli prvý. Vďaka cenovým porovnávačom ostávajú v hre aj eshopy so slabšou SEO optimalizáciou pre vyhľadávače
  •  získate hodnoverné referencie od zákazníkov

8% miera konverzie pri minimálnych nákladoch je jeden z hlavných atribútov, ktorý rozhoduje. Vďaka neveľkým financiám investovaných do reklamy môžete budovať povedomie o svojej značke. Nie je všetko len o financiách. Vaša predpríprava na to, aby ste sa dostali na vyššie priečky v cenových porovnávačoch musí (mala by byť) veľmi dôsledná. Zákazníci uprednostňujú eshopy s presnými, zreteľnými a hlavne pravdivými informáciami. 

Dbajte na to, aby vaše produkty mali správne vyplnené všetky dôležité parametre. Neustále sledujte cenovú politiku produktov – príliš nízka alebo príliš vysoká cena pôsobí podozrivo. 

Ak potrebujete ešte viac argumentov, prečo vyjsť s vašim eshopom na svetlo cenových porovnávačov, máme zopár tromfov v rukáve. Oslovte nás, digitálnych špecialistov, a my vám prezradíme viac. 

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť

Nezáväzná konzultácia

Prípadové štúdie

Sme certifikovaní špecialisti

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť