1.

Reklama na Spotify

Preverili naše schopnosti

Preverili naše schopnosti

Reklama do ucha. Reklama na obľúbenej streamovacej službe, to je reklama na Spotify.

Fenomén technologickej doby. Spotify je inovatívny prehrávač hudby, ktorý vie, aký hudobný resp. podcastový štýl je váš najobľúbenejší. Raper Ego zarobil na Spotify 50000€. Premýšľajte odvážne.

Spotify hrá dnes v ušiach väčšiny mladých ľudí. Online ,,rádio“ je jedinečné riešenie, ktoré poskytuje užívateľom nekonečné hudobné možnosti. Kedysi stačilo aplikáciu stiahnuť, zaplatiť 10 € na mesiac a prémium účet bez reklamy bol váš. Kto má veľa, chce mať viac. Bežne dostupná verzia aplikácie Spotify, ba dokonca i prémium účet dnes ponúkajú možnosti inzercie. Reklama je jednoducho všade. Reklama do ucha má spravidla najnižšiu mieru ignorancie. Poďte sa ľuďom prihovoriť aj vy. 

Inzerovať na Spotify na Slovensku je zatiaľ ešte trochu náročné, ale nie nemožné. Ak patríte medzi ľudí, ktorí sa neboja preskakovať prekážky. Spotify je vaša cesta. 

Vaša konkurencia tu ešte určite nie je 

Spotify zatiaľ nemá vytvorenú funkčnú platformu, kde by ste vedeli manažovať váš reklamný účet. Inzerovanie je možné len v spolupráci agentúry, ktorá sa stará o nastavovanie, spúšťanie a optimalizáciu vašej reklamy na Spotify. 

Podľa dostupných štatistík vieme, že najväčšie zastúpenie má cieľová skupina žijúca na území Bratislavy, do 25 rokov. Ak ponúkate produkt resp. službu pre ľudí v produktívnom veku, ktorí sú aktívni, ideme do toho s vami. Niet nad čím premýšľať. 

Najväčší zásah s reklamou na Spotify získate kombináciou videného a počutého = audio reklama podporená bannerom. Audio spoty majú veľmi vysoký zásah. Ľudia počúvajúci hudbu majú v cca 90 % prípadoch slúchadlá na ušiach – pracujú, športujú. Občas sa však stane, že sa rozhodnú pre zmenu hudby a v tom na obrazovke resp. displeji vyskočí banner s vašou reklamou. Naštartuje sa proces, o ktorý nám celú dobu ide. Zvizualizujeme im to, čo počuli pred niekoľkými minútami. Veľkým plusom pre inzerovanie na Spotify je možnosť navrhnúť banner na desktop a smartfón samostatne. 

A teraz k financiám 

Reklama na Spotify nie je lacná záležitosť. Minimálny rozpočet sa pohybuje okolo 1250 €. Túto sumu je potrebné ešte navýšiť o náklady spojené s vytvorením a nahraním voceioveru a následnou tvorbou finálneho audio spotu + reklamného banneru. Tvorba audio spotu začína na sume minimálne 250 €. 

Spotify prehrá váš audio spot 1000 krát. Prehrávanie vašej reklamy by malo byť nastavené strategicky. Užívateľ nemá možnosť reklamu preskočiť a preto je dôležité dbať na správnu a neotravnú frekvenciu prehrávania audio spotov. 

Naše odporúčania 

Na Slovensku má reklama na Spotify možnosť cieliť na širokú cieľovú skupinu. Z našich doterajších skúseností si myslíme, že kvôli vysokým začiatočným investíciám sa na tento reklamný trh dostanú najskôr stredné a veľké firmy, ktoré majú na reklamu vyčlenené väčšie finančné prostriedky. Všetko je však o správne a efektívne nastavenej marketingovej stratégii. Ak ste presvedčený o tom, že práve Spotify je miesto, kde chcete inzerovať, my vám tým radi pomôžeme. Dostať sa ľuďom do hlavy je veľká a zaujímavá výzva. My ideme do toho s vami. 

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť

Nezáväzná konzultácia

Prípadové štúdie

Sme certifikovaní špecialisti

Dajte nám vedieť, s čím z digitálneho sveta potrebujete pomôcť