Ako sme na kongres pre finančných poradcov dotiahli ďalších tisíc online návštevníkov

Broker Trust je najsilnejší broker pool v Českej republike. Starajú sa o finančných poradcov a sprostredkovateľov. Okrem kvalitného full servisu pre nich pravidelne pripravujú vzdelávacie semináre a konferencie. Koronakríza obmedzila možnosť veľkého podujatia, preto sa takéto podujatie po prvý raz uskutočnilo len online. Veľký kongres so špičkovými spíkrami.

Našou úlohou bolo priviesť na registračnú Landing Page iba relevantných návštevníkov. Finančných poradcov, poisťovákov a ďalších ľudí z biznisu. Vedeli sme, že cielenie musí byť čo najpresnejšie.  Pretože kongres poctili svojou účasťou spíkri z rozličných oblastí a záujem by bol aj z iných segmentov (so stopercentnou istotou by pritiahol napríklad marketérov). Vytvorili sme sériu pútavých bannerov a GIF, pripravili sme sprievodné texty. Kampaň mala niekoľko fáz a využili sme aj video, v ktorom osobne pozýval finančných poradcov zakladateľ spoločnosti Broker Trust. Video prinieslo výborné výsledky.

Výzva

  • Získať čo najviac účastníkov – finančných poradcov na kongres
  • Vyplniť komplexný formulár a zaregistrovať sa

Riešenie

  • Spustenie kampaní na sociálnych sieťach Facebook a Linked In
  • Spustenie videa, responzívnych a bannerových kampaní v Google

Unikátne návštevy

+0

Počet registrovaných

+0

Výsledok

Počas 25 dní sme získali viac ako tisíc registrovaných účastníkov kongresu. Registračný formulár zbieral informácie ako telefónne číslo, email, PSČ. Užívatelia si museli vytvoriť svoj login a heslo, ktorým sa prihlásili na kongres a podobne. Kongres sledovalo online približne 1600 finančných poradcov.

Preverili naše
Know-how