O klientovi Take naše
Občianske združenie Take naše prostredníctvom webstránky objavtepoloniny.sk predáva víkendové pobyty v Poloninách. Rôznymi zážitkami sa snaží propagovať región a priblížiť ho celému Slovensku.
Výzva
- Pripraviť kampaň na Facebook
- Nastaviť správne cielenie
- Vymyslieť stratégiu reklamnej kampane
- Pripravili sme príspevky v slovenčine a v rusnackom jazyku
Riešenie
- Cielenie na krajské mestá Slovenska
- Cielenie podľa záujmov na ľudí so vzťahom k turistike a cyklistike
- Cielenie na rodiny s deťmi
- Zobrazenie malebnej prírody Polonín
Výsledky
Výsledok:
S príspevkami na Facebooku sme zaznamenali interakciu viac ako 11 000. Či už šlo o komentáre, lajky alebo zdieľania. Ľudí oslovilo grafické spracovanie príspevkov a podľa toho aj reagovali. Vysoký počet zdielaní príspevkov pôsobil aj na organické šírenie a vysoké CTR.
Počet zdieľaní: 390
CTR: 3,48
Celkovo klient predal priamo cez reklamu 423 zážitkových pobytov. ROAS sa dostal na úroveň 17,2 eur. To považujeme za veľmi nadštandardný výsledok.
počet zdieľaní príspevkov
počet lajkov
ROAS
Ako sme to dosiahli
Cielenie sme zvolili na krajské mestá na Slovensku s rozšírením na zásah niekoľko kilometrov v okolí. Nastavili sme aj cielenie podľa záujmov. Vybrali sme ľudí, ktorí sa zaujímajú alebo aktívne venujú turistike, cyklistike. Do cielenia sme zahrnuli aj rodiny s deťmi.
Vo vizuáloch sme zobrazili malebnú prírodu Polonín, domáce jedlo či niektoré texty sme zverejnili v rusnackom jazyku. Odozva bola fantastická. Tešili sme sa my, klient aj zákazníci.