Propagácia stánku cez digitálnu kampaň
Kampaň trvala 4 dni a jej cieľom bolo osloviť čo najväčšie množstvo návštevníkov výstavy.
![Chemosvit](https://www.ifocus.sk/wp-content/uploads/2024/03/Chemosvit.webp)
O klientovi
Chemosvit Fibrochem, s.r.o. je súčasťou silnej holdingovej skupiny Chemosvit, a.s., kde jadrom produkcie sú polypropylénové vlákna pre rôzne aplikácie.
![Chemosvit-02](https://www.ifocus.sk/wp-content/uploads/2024/04/Chemosvit-02-2.webp)
![chemosvit_pripadovka_1](https://www.ifocus.sk/wp-content/uploads/2024/04/chemosvit_pripadovka_1.webp)
Výzva
Osloviť čo najväčšie množstvo návštevníkov, ktorí sa práve nachádzali na výstave ISPO Munich. Odovzdať im informáciu o polohe stánku spoločnosti Fibrochem.
Riešenie
- Návrh stratégie pre kampaň
- Tvorba kampaní v Google Ads
- Výber vhodného geografického cielenia na výstavisko pre oslovenie čo najväčšieho množstva návštevníkov
- Tvorba 3 kreatív reklám
- Využitie responzívnych banerov s využitím technológie umelej inteligencie
- Priebežná optimalizácia kampaní na základe výsledkov
![chemosvit_pripadovka_2](https://www.ifocus.sk/wp-content/uploads/2024/04/chemosvit_pripadovka_2.webp)
%
dosah
%
miera prekliku
%
zobrazenia reklám
Zapracovanie
Najdôležitejší prvok bolo cielenie. Geografické vytýčenie miesta v ktorom sa reklamy zobrazovali. Vytvorili sme viacero kreatív a testovali ich výkonnosť. V rámci bannerov sme siahli po responzívnej možnosti a na základe algoritmu sme vyhodnocovali úspešnosť nadpisov a popisov v reklame.
Výsledok a zhrnutie
Výsledky po 4 dňoch:
- Dosah na viac ako 35 800 ľudí
- Miera preklikov z reklám 0.43%
- Viac ako 590 kliknutí
- Viac ako 119 000 zobrazení reklám
- Najúspešnejšou kreatívou sa stala reklama s logom značky Karpathia
![chemosvit_pripadovka_4](https://www.ifocus.sk/wp-content/uploads/2024/04/chemosvit_pripadovka_4.webp)