Toto že je tá abstinencia? Mojsej na koncerte ožratý na mol… To je ale HANBA!
Ak budete denne užívať tento prípravok, uvidíte, čo sa stane…
Čo sa stane s vaším telom, ak každý deň zjete len 7 vlašských orechov?
Ak sa nechcete povracať, na tento príspevok určite neklikajte.
Šokujúce: Zvrhlík obťažoval…
Agresívne, vyzývajúce, zavádzajúce a clickbaitové titulky začne Facebook postihovať. Reklamy dostanú príznak nízkokvalitné a môžete robiť čokoľvek, k užívateľom ich nedostanete alebo ak, tak iba v malej miere. Ak vám ich Facebook rovno nezamietne.
Akých typov príspevkov sa to dotkne?
- Výzvy k lajkovaniu stránok, výzvy ku komentovaniu príspevkov alebo zdieľaniu. Týka sa to najmä súťaží. Tento spôsob získavania engagementu Facebook už dávno zakazuje vo svojich pravidlách. Teraz k tomuto typu príspevkov prikročí ešte prísnejšie.
Daj like na stránku a označ v komentári osobu, ktorej by sa páčila táto výhra v hodnote 500 €
Súťaž Vyhraj chladničku. Ako vyhrať? Zdieľaj tento príspevok a napíš do komentu, prečo by si ju mal mať práve ty…
- Zadržanie informácií v príspevku. To znamená, že v príspevku ponúknete iba časť informácií. Ich úlohou je vyvolať záujem užívateľov a až po prekliknutí sa na webstránku dostanú skutočnú a informáciu.
Ak budete robiť týchto päť vecí, uvidíte, čo sa stane.
Netušené účinky mrkvy! Keď zistíte, prečo by ste ju mali jesť, budete ju milovať!
Jedzte každý deň jednu mrkvu: Takto sa to odrazí na fungovaní vášho tela!
Nahota v saune: 5 vecí, ktoré tušíte, ale bojíte sa ich opýtať!
- Reklamné príspevky s bulvárnymi titulkami. Takže už žiadne nafukovanie, zveličovanie alebo skresľovanie informácií v titulkoch. Žiadne vulgarizmy alebo expresívne výrazy.
Žena (30) prestala randiť, hrozila jej strašná hanba: Opustil ma kvôli TOMU aj môj priateľ!
Komédia v priamom prenose: Rozhodca sa musel zblázniť! Trápne divadlo a nezmyselná penalta
Šokujúci úlovok polície: FOTO Jeden vodič nemal autoškolu, druhý bol opitý, neuveríte, čo mali spoločné.
Geissenka sa pochválila riťkou hodnou 20-tničky: Odhalila aj veľké tajomstvo!
Zmeny platia pre všetkých inzerentov. Takže pozor na to, pretože Facebook pri častejšom pokuse o publikovanie nekvalitného obsahu zatrhne všetky vaše kampane.
Vieme, ako na skvelé reklamy. Kontaktujte nás.