Prípadová štúdia: Propagácia stánku cez digitálnu kampaň

 

Kampaň Fibrochem

 

Spoločnosť Chemosvit Fibrochem sa zameriava na produkciu polypropylénových vlákien. Pre klienta sme robili kampaň zameranú na propagáciu stánku spoločnosti na výstave ISPO v Mníchove. Kampaň trvala  4 dni  a jej cieľom bolo osloviť čo najväčšie množstvo  návštevníkov výstavy  a odovzdať im informáciu o umiestnení stánku spoločnosti Fibrochem s možnosťou vyhrať ich produkty.

 

Výzva

  • Osloviť čo najväčšie množstvo návštevníkov, ktorí sa práve nachádzali na výstave ISPO Munich. Odovzdať im informáciu o polohe stánku spoločnosti Fibrochem.

Riešenie

  • Návrh stratégie pre kampaň
  • Tvorba kampaní v Google Ads
  • Výber vhodného geografického cielenia na výstavisko pre oslovenie čo najväčšieho množstva návštevníkov
  • Tvorba 3 kreatív reklám
  • Využitie responzívnych banerov s využitím technológie umelej inteligencie
  • Priebežná optimalizácia kampaní na základe výsledkov

Dosah

+0

Miera preklikov z reklám

+0

Zobrazenia reklám

+0

Výsledok

Výsledok  (po 4 dňoch):

  • Dosah na viac ako 35 800 ľudí
  • Miera preklikov z reklám 0.43%
  • Viac ako 590 kliknutí
  • Viac ako 119 000 zobrazení reklám
  • Najúspešnejšou kreatívou sa stala reklama s logom značky Karpathia

 

Pozrite si výsledky aj ďalších kampaní pre iné spoločnosti. 

Preverili naše
Know-how