Prípadová štúdia: Castelli

Eshop s kvalitným cyklo oblečením  talianskej značky castelli.

Predchádzajúca spolupráca v oblasti správy google adwords kampaní s Mediatel bola nedostatočná z pohľadu konzultačnej činnosti aj výsledkov kampaní. Už po prvom mesiaci spolupráce s našou agentúrou bol rozpočet na kliknutia strojnásobený. Návratnosť investície bola 9,14Eur na každé investované 1Eur a stále sa zlepšuje.

Výzva

  • Zvýšenie efektivity google kampaní, ktoré predtým spravovala spoločnosť Mediatel
  • Zvýšenie predaja eshopu
  • Získanie nových zákazníkov

Riešenie

  • Audit webstránky a implementácia sledovania predajov v google analytics
  • Prebratie google adwords účtu a reštrukturalizácia kampaní
  • Priebežná optimalizácia kampaní na základe výsledkov

miera prekliku

+0%

počet vzhliadnutých produktov

+0%

obrat eshopu

+0%

Výsledok

po 90 dňoch:

  • Zvýšenie miery prekliku z reklám o 58,98%
  • Zvýšenie počtu zhliadnutých produktov o 85,01%
  • Zvýšenie obratu eshopu o 56,93%

Preverili naše
Know-how