Prípadová štúdia: Zváračka.eu

Zvýšenie online predaja

Internetový obchod zvaracka.eu je najväčším predajcom malej a domácej zváracej techniky a príslušenstva na Slovensku. Svojim zákazníkom ponúka kvalitné produkty a prvotriedny servis zváracej techniky.

Výzva

  • Zvýšenie predaja
  • Zvýšiť efektívnosť kampaní Google Adwords
  • Prebratie kampane do profesionálnej správy

Riešenie

  • Návrh a vytvorenie novej štruktúry reklamných kampaní
  • Úprava rozpočtov a úprava modelu cenových ponúk
  • Optimalizovanie kľúčových slov - pozitívnych aj negatívnych

návštevnosť

+0%

nákup

+0%

miera odchodov

0%

Výsledok

  • Navýšenie počtu transakcií o 20%, nárast obratu o 21%
  • Zlepšenie užívateľského správania – znížená miera odchodu zo stránky o 24%, zvýšenie počtu prezretých stránok o 22%
  • Zvýšenie návštevnosti o 9%, pri zníženom rozpočte o 25%
  • Zdokonalenou kvalitou Google Adwords účtu sme znížili priemernú cenu za kliknutie o 31%
  • Výrazné navýšenie návratnosti investícií – Investované 1€ prinieslo pred prebratím účtu 6,45€ a po optimalizácií 10€

Preverili naše
Know-how