Dajú sa vysokozdvižné vozíky predávať pomocou digitálnej kampane?

Počas obdobia Black Friday firma dočasne znížila ceny na vybrané nové aj jazdené vozíky. V niektorých prípadoch až o 50 percent. Našou úlohou bolo dopraviť túto informáciu potenciálnym zákazníkom v online priestore.

O klientovi

Linde Material Handling je nemecká spoločnosť s pôsobením aj na Slovensku. Venuje sa predaju a servisu manipulačnej techniky. Ponúka vysokozdvižné vozíky so spaľovacími aj elektrickými motormi na vysokej technickej úrovni.

Výzva

  • Prezentácia dočasne znížených cien na manipulačnú techniku
  • Využitie štandardných platforiem Google Ads a Facebook
  • Obmedzený rozpočet a čas na realizáciu
  • Cielenie na B2B segment

Riešenie

  • Využitie celoročných dát pre vytvorenie publík
  • Príprava grafických podkladov vo farbách Black Friday a komunikácia zľavy
  • Príprava komunikačný textov
  • Google Ads smart kampane
  • Facebook websiteclick kampane

+11 predané vozíky

2850 kliknutia na URL Facebook

kliknutia cez Google ads

Zapracovanie

Tento krát sme stavili na prepracovanú grafiku spolu s využitím celoročných dát na vytvorenie relevantných publík. Potom sme už len pripravili reklamné texty s odkomunikovaním akcie a vytvorili reklamy v Google ads.

Výsledok a zhrnutie

Výsledky po 12 dňoch
Počet predaných vozíkov: 11

Facebook: 2850 kliknutí na URL adresu a zobrazení stránky počas XY dní. Cena za klik 0,08 €. Investícia do reklám na Facebooku = 260 €

Google Ads: 690 kliknutí na stránku. Investícia do smart reklám = 118 €.

Potrebujete poradiť?