Dajú sa vysokozdvižné vozíky predávať pomocou digitálnej kampane?
Počas obdobia Black Friday firma dočasne znížila ceny na vybrané nové aj jazdené vozíky. V niektorých prípadoch až o 50 percent. Našou úlohou bolo dopraviť túto informáciu potenciálnym zákazníkom v online priestore.
O klientovi
Linde Material Handling je nemecká spoločnosť s pôsobením aj na Slovensku. Venuje sa predaju a servisu manipulačnej techniky. Ponúka vysokozdvižné vozíky so spaľovacími aj elektrickými motormi na vysokej technickej úrovni.
Výzva
- Prezentácia dočasne znížených cien na manipulačnú techniku
- Využitie štandardných platforiem Google Ads a Facebook
- Obmedzený rozpočet a čas na realizáciu
- Cielenie na B2B segment
Riešenie
- Využitie celoročných dát pre vytvorenie publík
- Príprava grafických podkladov vo farbách Black Friday a komunikácia zľavy
- Príprava komunikačný textov
- Google Ads smart kampane
- Facebook websiteclick kampane
+11 predané vozíky
2850 kliknutia na URL Facebook
kliknutia cez Google ads
Zapracovanie
Tento krát sme stavili na prepracovanú grafiku spolu s využitím celoročných dát na vytvorenie relevantných publík. Potom sme už len pripravili reklamné texty s odkomunikovaním akcie a vytvorili reklamy v Google ads.
Výsledok a zhrnutie
Výsledky po 12 dňoch
Počet predaných vozíkov: 11
Facebook: 2850 kliknutí na URL adresu a zobrazení stránky počas XY dní. Cena za klik 0,08 €. Investícia do reklám na Facebooku = 260 €
Google Ads: 690 kliknutí na stránku. Investícia do smart reklám = 118 €.