Dopriali sme ľuďom víkend plný zážitkov v Poloninách

Cielenie a kreatíva sa ukázali ako správna cesta za dosiahnutím výsledkov. Pomocou pokročilých nastavení sme dokázali priniesť nadštandardné výsledky.

O klientovi

Občianske združenie Take naše prostredníctvom webstránky objavtepoloniny.sk predáva víkendové pobyty v Poloninách. Rôznymi zážitkami sa snaží propagovať región a priblížiť ho celému Slovensku.

Výzva

  • Pripraviť kampaň na Facebook
  • Nastaviť správne cielenie
  • Vymyslieť stratégiu reklamnej kampane
  • Pripravili sme príspevky v slovenčine a v rusnackom jazyku

Riešenie

  • Cielenie na krajské mestá Slovenska
  • Cielenie podľa záujmov na ľudí so vzťahom k turistike a cyklistike
  • Cielenie na rodiny s deťmi
  • Zobrazenie malebnej prírody Polonín

počet zdieľaní príspevkov

počet lajkov

ROAS

Zapracovanie

Cielenie sme zvolili na krajské mestá na Slovensku s rozšírením na zásah niekoľko kilometrov v okolí. Nastavili sme aj cielenie podľa záujmov. Vybrali sme ľudí, ktorí sa zaujímajú alebo aktívne venujú turistike, cyklistike. Do cielenia sme zahrnuli aj rodiny s deťmi.

Vo vizuáloch sme zobrazili malebnú prírodu Polonín, domáce jedlo či niektoré texty sme zverejnili v rusnackom jazyku. Odozva bola fantastická. Tešili sme sa my, klient aj zákazníci.

Výsledok a zhrnutie

S príspevkami na Facebooku sme zaznamenali interakciu viac ako 11 000. Či už šlo o komentáre, lajky alebo zdieľania. Ľudí oslovilo grafické spracovanie príspevkov a podľa toho aj reagovali. Vysoký počet zdielaní príspevkov pôsobil aj na organické šírenie a vysoké CTR.

Počet zdieľaní: 390

CTR: 3,48

Celkovo klient predal priamo cez reklamu 423 zážitkových pobytov. ROAS sa dostal na úroveň 17,2 eur. To považujeme za veľmi nadštandardný výsledok.

Potrebujete poradiť?