Google a Facebook ads pre najväčšieho logistického prepravcu v EÚ
Cieľ kampane sa nám podarilo splniť po 13 dňoch, čím sme prekonali klientove očakávania.
O klientovi
DB Schenker je globálny logistický líder poskytovateľ inovatívnych riešení pre dodávateľský reťazec naprieč všetkými priemyselnými odvetviami.
Výzva
Nájsť a osloviť vhodných kandidátov s cieľom získať životopisy záujemcov a obsadiť voľnú pracovnú pozíciu
Riešenie
- Návrh stratégie pre náborovú kampaň
- Tvorba kampaní v reklamných systémoch Google Ads a Facebook
- Výber vhodných cielení pre obsadenie želanej pozície s pohľadu socio-demografických a odborných záujmov
- Priebežná optimalizácia kampaní na základe výsledkov
počet kliknutí cez
dosah kampane
Zapracovanie
Začali sme pri stratégii. Analyzovali sme súčasnú situáciu a stanovili ciel. Postupnými krokmi sme smerovali k naplneniu bodov, ktoré nás dostali k cieľu.
Vytvorili sme reklamy na Google a Facebook ads. Rozsegmentovali sme si cielenie na základe sociálnych a demografických záujmov. Postupnou optimalizáciou sme, už len zlepšovali výkon.
Výsledok a zhrnutie
Výsledky po 13 dňoch:
• Dosah viac ako 112 000 ludí
• Počet interakcií – Facebook 1 771 google reklamy 1 035
• Viac ako 3 150 kliknutí
• Po 13 dňoch obsadená dlhodobo voľná pracovná pozícia