Google a Facebook ads pre najväčšieho logistického prepravcu v EÚ

Cieľ kampane sa nám podarilo splniť po 13 dňoch, čím sme prekonali klientove očakávania.

O klientovi

DB Schenker je globálny logistický líder poskytovateľ inovatívnych riešení pre dodávateľský reťazec naprieč všetkými priemyselnými odvetviami.

Výzva

Nájsť a osloviť vhodných kandidátov s cieľom získať životopisy záujemcov a obsadiť voľnú pracovnú pozíciu

Riešenie

  • Návrh stratégie pre náborovú kampaň
  • Tvorba kampaní v reklamných systémoch Google Ads a Facebook
  • Výber vhodných cielení pre obsadenie želanej pozície s pohľadu socio-demografických a odborných záujmov
  • Priebežná optimalizácia kampaní na základe výsledkov

počet kliknutí cez

dosah kampane

Zapracovanie

Začali sme pri stratégii. Analyzovali sme súčasnú situáciu a stanovili ciel. Postupnými krokmi sme smerovali k naplneniu bodov, ktoré nás dostali k cieľu.

Vytvorili sme reklamy na Google a Facebook ads. Rozsegmentovali sme si cielenie na základe sociálnych a demografických záujmov. Postupnou optimalizáciou sme, už len zlepšovali výkon.

Výsledok a zhrnutie

Výsledky po 13 dňoch:

• Dosah viac ako 112 000 ludí
• Počet interakcií – Facebook 1 771 google reklamy 1 035
• Viac ako 3 150 kliknutí
• Po 13 dňoch obsadená dlhodobo voľná pracovná pozícia

Potrebujete poradiť?