Navýšenie počtu transakcií pre e-shop so zváracou technikou
Pravidelná optimalizácia a práca s kľúčovými slovami zohráva dôležitú úlohu pri zisku stanovených cielov.
![zvaracka_narast](https://www.ifocus.sk/wp-content/uploads/2024/04/zvaracka_narast.webp)
O klientovi
Zvaracka.eu je internetový obchod s najväčším predajom malej a domácej zváracej techniky a príslušenstva na Slovensku. Svojim zákazníkom ponúka kvalitné produkty a prvotriedny servis zváracej techniky.
![Zvaracka-02](https://www.ifocus.sk/wp-content/uploads/2024/04/Zvaracka-02-1.webp)
![zvaracka_pripadovka_1](https://www.ifocus.sk/wp-content/uploads/2024/04/zvaracka_pripadovka_1.webp)
Výzva
- Zvýšenie predaja
- Zvýšiť efektívnosť kampaní Google Adwords
- Prebratie kampane do profesionálnej správy
Riešenie
- Návrh a vytvorenie novej štruktúry reklamných kampaní
- Úprava rozpočtov a úprava modelu cenových ponúk
- Optimalizovanie kľúčových slov – pozitívnych aj negatívnych
![zvaracka_pripadovka_2](https://www.ifocus.sk/wp-content/uploads/2024/04/zvaracka_pripadovka_2.webp)
%
návštevnosť
%
nákupy
%
miera odchodov
Zapracovanie
Prebrali sme účet a postupne začali s optimalizáciou. Reformovali štruktúru kampaní a reklamných skupín. Poriadne zapracovali na negatívnych kľúčových slovách, ktoré boli v minulosti zanedbávané. To nám ušetrilo rozpočet, ktorý sme vedeli neskôr efektívnejšie využiť a dosiahnuť predaje.
Výsledok a zhrnutie
- Navýšenie počtu transakcií o 20%, nárast obratu o 21%
- Zlepšenie užívateľského správania – znížená miera odchodu zo stránky o 24%, zvýšenie počtu prezretých stránok o 22%
- Zvýšenie návštevnosti o 9%, pri zníženom rozpočte o 25%
- Zdokonalenou kvalitou Google Adwords účtu sme znížili priemernú cenu za kliknutie o 31%
- Výrazné navýšenie návratnosti investícií – Investované 1€ prinieslo pred prebratím účtu 6,45€ a po optimalizácií 10€
![zvaracka_pripadovka_3](https://www.ifocus.sk/wp-content/uploads/2024/04/zvaracka_pripadovka_3.webp)