Navýšenie počtu transakcií pre e-shop so zváracou technikou

Pravidelná optimalizácia a práca s kľúčovými slovami zohráva dôležitú úlohu pri zisku stanovených cielov.

O klientovi

Zvaracka.eu je internetový obchod s najväčším predajom malej a domácej zváracej techniky a príslušenstva na Slovensku. Svojim zákazníkom ponúka kvalitné produkty a prvotriedny servis zváracej techniky.

Výzva

  • Zvýšenie predaja
  • Zvýšiť efektívnosť kampaní Google Adwords
  • Prebratie kampane do profesionálnej správy

Riešenie

  • Návrh a vytvorenie novej štruktúry reklamných kampaní
  • Úprava rozpočtov a úprava modelu cenových ponúk
  • Optimalizovanie kľúčových slov – pozitívnych aj negatívnych

%

návštevnosť

%

nákupy

%

miera odchodov

Zapracovanie

Prebrali sme účet a postupne začali s optimalizáciou. Reformovali štruktúru kampaní a reklamných skupín. Poriadne zapracovali na negatívnych kľúčových slovách, ktoré boli v minulosti zanedbávané. To nám ušetrilo rozpočet, ktorý sme vedeli neskôr efektívnejšie využiť a dosiahnuť predaje.

Výsledok a zhrnutie

  • Navýšenie počtu transakcií o 20%, nárast obratu o 21%
  • Zlepšenie užívateľského správania – znížená miera odchodu zo stránky o 24%, zvýšenie počtu prezretých stránok o 22%
  • Zvýšenie návštevnosti o 9%, pri zníženom rozpočte o 25%
  • Zdokonalenou kvalitou Google Adwords účtu sme znížili priemernú cenu za kliknutie o 31%
  • Výrazné navýšenie návratnosti investícií – Investované 1€ prinieslo pred prebratím účtu 6,45€ a po optimalizácií 10€

Potrebujete poradiť?