Zníženie nákladov a zvýšenie konverzií pre donáškovú službu

Kompletná reštrukturalizácia kampaní a zameranie na presne stanovené ciele boli kľúčom k úspechu.

O klientovi

Kung Food je donášková služba, ktorej cieľom je variť chutné ázijské jedlá a poskytovať špičkovú donášku v Bratislave. Ich príprava Sushi patrí k jedným z najlepších v meste.

Výzva

  • Zefektívnenie PPC kampaní v google AdWords
  • Zvýšenie objemu objednávok
  • Budovanie stálej fanúšikovskej základne pre opakované nákupy
  • Zvýšenie návštevnosti na stránke

Riešenie

  • Reštrukturalizácia Google AdWords účtu
  • Optimalizácia Google AdWords reklamných kampaní s platbou za klik (PPC)
  • Zameranie sa na najvyhľadávanejšie jedlo – sushi
  • Zber údajov o návštevníkoch z kampaní pre možnosť vyhodnotenia ich správania v Google Analytics
  • Využitie remarketingových zoznamov s cieľom zvýšenia počtu opakovaných návštev už existujúcich zákazníkov

%

počet konverzií

%

miera prekliku

%

celkové náklady v Google Ads

Zapracovanie

Kompletne sme reštrukturalizovali Google ads účet. Pripravili sme ho tak aby bol čo najprehľadnejší a všetky reklamné skupiny zaručili relevantnosť kľúčových slov. Po dôkladnej analýze sme sa rozhodli zamerať na najvyhľadávanejšie jedlo sushi. Optimalizovali kľúčové slová tak aby sme sa zobrazovali na najvyšších priečkach vyhľadávania. Po nazbieraní dostatočného publika sme sa pripomínali prostredníctvom presne cieleného remarketingu. Všetky tieto kroky nás priviedli k úspešným výsledkom.

Výsledok a zhrnutie

Porovnanie sledovaného úseku september až december s predchádzajúcim obdobím.

  • Zvýšenie počtu konverzií až o 112% (tzn. zvýšenie počtu uskutočnených objednávok donášky) a zároveň zníženie ceny za konverziu o 44%
  • Zvýšenie počtu klikov o 71% a zároveň zníženie nákladov na nákup návštevníkov (klikov) o 31% pri zlepšení kvality návštevníkov
  • Zvýšenie miery prekliku o 93%
  • Zníženie celkových nákladov v Google AdWords o 30%

Potrebujete poradiť s PPC?