Zvýšenie počtu nových zákazníkov o 85 % Ako na to?

O klientovi

Monika Kováčová – trichologička s najdlhšou praxou v oblasti dermotrichológie na Slovensku.

Svoju profesijnú dráhu odštartovala v roku 2018 po niekoľkých rokoch poskytovania kaderníckych služieb. Po absolvovaní viacerých trichologických seminárov sa rozhodla pre španielsku dermotrichologickú spoločnosť Kapyderm, ktorej sa stala výhradnou distribútorkou pre Slovenskú republiku.

Výzva

Keď nás klientka oslovila s cieľom zvýšiť počet rezervácií od nových zákazníkov v Trichologickom inštitúte, vedeli sme, že nás čaká výzva. Okrem konkurencie sme museli bojovať aj proti „zaručeným radám starých mám„. Naša najobľúbenejšia? „Vajíčko so slivovicou vyrieši všetko!

Menej vtipný však bol boj proti „zázračným“ šampónom s nepreukázanými výsledkami. Ako sme pomohli Monike Kováčovej premeniť skeptikov na verných zákazníkov a zvýšiť počet rezervácií o 85 %? Čítajte ďalej.

Riešenie

Naša stratégia: Google Ads ako základný nástroj

  • Presné sledovanie konverzií – rezervačný systém beží na externej stránke, preto bolo nevyhnutné správne nastaviť meranie, aby sme mohli presne vyhodnocovať výsledky.
  • Kombinácia vyhľadávacej a obsahovej reklamy + remarketing – pokryli sme ľudí vo všetkých fázach rozhodovania, od prvého hľadania informácií až po finálnu rezerváciu.
  • Analýza kľúčových slov – vylúčili sme nerelevantné výrazy a sústredili sa na tie s najväčším konverzným potenciálom.
  • Kreatívne texty v kampaniach – reklamné texty boli pútavé, jasné a presne cielené na potreby potenciálnych zákazníkov.

Výsledky prvého mesiaca? Nič. Nula. Ani jeden nový zákazník

Čakali sme, že nový účet potrebuje čas na získanie dát, ale 0? To už bolo alarmujúce. No nehodili sme flintu do žita!

Čo sme zmenili?

  • Nové texty, ktoré viac rezonovali s cieľovou skupinou – ľudia nehľadajú „trichológa“, ale riešenie svojho problému.
  • Úprava landing page – hlbšia analýza preukázala, že proces rezervácie bol príliš komplikovaný, následne sme ho a vizuálne spríjemnili.
  • Pridanie telefónneho čísla – niekto predsa len radšej zavolá, opýta sa.
  • Jasná výzva na akciu – zákazník si musí byť istý, že vie, čo má urobiť ďalej.
  • Pridanie Whatsapp assetu – zákazník môže priamo z reklamy napísať na Whatsapp účet.

Záver

Táto kampaň ukázala, že Google Ads nie je len o nastavení reklamy a čakaní na zázraky. Je o neustálom testovaní, analýze a prispôsobovaní stratégií. V našom prípade sa to vyplatilo – a klientka už nemusí súťažiť s domácimi receptami.

V číslach

nových zákazníkov ( 85% nárast oproti obdobiu bez Google Ads )

kliknutí

priemerná cena za kliknutie

Potrebujete poradiť s platenou reklamou?