Skip to main content

Ako cez Custom Label lepšie nastaviť biddovanie v Google Shopping a ďalšie novinky

By 28. februára 202013 mája, 2021e-commerce, Google, Novinky, PPC
Používajte custom label

Automatizované stratégie, ako na konkurenciu na Heureke, prečo do Glami ťahať najmä TOP produkty. Inšpiratívne novinky a praktické tipy sme priniesli z nového Mergado školenia.

Používajte custom label

V Google Shopping testujte.

Tip pre Google Shopping

Zlepšite svoje cenové stratégie

Automatizované cenové stratégie v Google Shoppingu nám pomáhajú vylepšovať cenové ponuky za preklik a lepšie cieliť na relevantné publikum. Zľahka povedané: nevybúcha sa vám kredit na zbytočnosti. Využitím aplikácie Mergado sa cenová stratégia dá ešte zefektívniť. Stačí si vytvoriť nový element Custom Label a cez pravidlo do neho posielať napríklad informáciu o marži produktu. Podľa toho si potom v Google Shopping vytvoríme viacero kategórií produktov podľa marží, vytvoríme samostatné smart kampane s vyšším rozpočtom a docielime tak vyššie výnosy. Naopak, nízkomaržové veci nemusíme biddovať vôbec.

Informácie o marži jednotlivých produktov pošleme ešte predtým do XML feedu cez Mergado.

Podobne si s touto aplikáciou pomôžeme aj pri skracovaní dlhých popisov produktov. Jednouchou aplikáciou pravidla hromadne skrátime description na zvolený počet znakov – na maximálne 5000, ako povoľuje Google.

Novinka od Mergada

Bude vyššia rýchlosť

Mergado pracuje neustále na tom, aby sa zvyšovala rýchlosť exportovania XML feedov. Do konca tohto roka by sa mala podľa Pavla Rusínského z Mergada extrémne zvýšiť. Momentálne však neexistuje žiaden trik, ktorým by sa dalo dlhšie exportovanie produktových feedov obísť. Pre zvýšenie výkonnosti odporúčame prejsť si jednotlivé pravidlá a tie, ktoré sa dajú, nahradiť hromadnými pravidlami. Platí, že čím viac pravidiel, tým pomalší výkon.

Tip pre eshopy s oblečením.

Čo s Glami?

Máme eshop s oblečením? Skúste to na Glami. Ale pozor, ak ste zvyknutí z Heureky, že máte svoj denný rozpočet pod kontrolou, na Glami je to trocha inak. Nemá denný rozpočet. Určite preto neurobíte chybu, ak si najskôr pripravíte XML feed pre Glami iba s TOP produktami. Pomocou aplikácie Mergado si povypínane nepodstatné produkty, značky alebo celé kategórie, ktoré majú slabý výkon. Skvelé najmä pri sezónnych produktoch.

Tip od Bidding Fox

Aplikácia Bidding Fox alebo darčeky, darčeky, darčeky

Ak si k Mergadu pripojíte aplikáciu Bidding Fox, získate cenný zdroj dôležitých dát. Jedným z nich sú darčeky, ktoré ponúkajú k rovnakým produktom ako predávate vy, vaši konkurenti. Čo je však dôležité: takto získate informáciu, pri ktorých produktoch by ste mali pridať darčeky aj vy. Napríklad po dohode s dodávateľom 😊  Sledujte 4 – 5 eshopov, ktoré považujete za vašich reálnych konkurentov.

S aplikáciami Mergado aj Bidding Fox a s efektívnym nastavením kampaní v Google Shopping vám pomôžeme a zlepšíme vaše predajné výsledky a znížime náklady na porovnávače tovarov.

 

iFOCUS

iFOCUS

Vieme, že pre niekoho môže byť digitálny marketing nočná mora, my v iFocuse ho však milujeme. Pomáhame firmám a ich značkám dlhodobo rásť. Hľadáme priestor, kde sa dajú vďaka správne urobenej optimalizácii web stránok či reklame na Google, Facebok, Instagrame či LinkedIn navýšiť firemné zisky a dosiahnuť ciele. S radosťou prijímame všetky výzvy, pretože iba tak dokážeme spoločne s našimi klientami rásť.