Toto všetko sa musí stihnúť len za dva dni. Náročný program a niekedy náročná orientácia po veľkom výstavisku aspoň pre tých, ktorí nevyužili mobilnú aplikáciu.
Ak nie ste digitálni, tak je život komplikovaný a to nielen v digitálnej reklame.
Zo Slovenska sme na DMEXCO našli len dvoch zástupcov, ale potešilo aj to. Kamošom z Luigi’s Box držíme palce a Exponea tiež.

Luigi´s box
Vystavovateľmi sú často aj menšie start up-y, ktoré ale svojou inováciou môžu pomôcť našim klientom v raste alebo v zjednodušovaní procesov. Nemecko je dôležitý trh, preto si nenechali túto príležitosť ujsť ani tí najväčší, ktorí bodovali veľkosťou a originalitou stánkov.

Stánok Spotify

Stánok Snapchat

Stánok Facebook
Veľtrhu sme sa zúčastnili najmä kvôli kvalitným prednáškam v oblasti digitálneho marketing (optimalizácie reklamných kampaní, automatizácie, personalizácie, nové trendy).
Ďalší nezanedbateľný rozmer tohoto eventu sú stretnutia s poskytovateľmi nových a inovatívnych riešení z oblasti digitálneho priestoru, ktorý zahŕňa nielen digitálnu reklamu, ale aj digitálny obsah (textový, obrázkový, video, zvuk), analytické aplikácie na vyhodnocovanie výkonnosti v online marketingu.
Návštevu sme využili na získanie nových poznatkov, ktoré hneď využijeme v prospech našich klientov.