...

Kedy zverejňovať príspevky na sociálnych sieťach v roku 2025?

od | apr 28, 2025

Úvod (Attention)

V digitálnom svete je načasovanie príspevkov na sociálnych sieťach kľúčové. Aj ten najkvalitnejší obsah môže zostať nepovšimnutý, ak nie je publikovaný v správny čas. V roku 2025 sa správanie používateľov mení a je dôležité prispôsobiť sa novým trendom.

Prečo je načasovanie dôležité? (Interest)

Správne načasovanie príspevkov môže výrazne zvýšiť dosah, angažovanosť a konverzie. Podľa analýzy Sprout Social, ktorá skúmala viac ako 600 000 profilov a 2,5 miliardy interakcií, sa optimálne časy líšia v závislosti od platformy a cieľovej skupiny. (Zdroj: sproutsocial.com)

Odporúčané časy pre jednotlivé platformy (Desire)

Facebook

  • Najlepšie dni: Pondelok až piatok
  • Optimálne časy: 9:00 – 12:00
  • Najhorší deň: Nedeľa

Instagram

  • Najlepšie dni: Pondelok až štvrtok
  • Optimálne časy: 10:00 – 15:00
  • Najhorší deň: Sobota

LinkedIn

  • Najlepšie dni: Utorok až štvrtok
  • Optimálne časy: 10:00 – 13:00
  • Najhorší deň: Nedeľa

TikTok

  • Najlepšie dni: Streda
  • Optimálne časy: 14:00 – 17:00
  • Najhorší deň: Nedeľa

X (Twitter)

  • Najlepšie dni: Utorok až štvrtok
  • Optimálne časy: 9:00 – 11:00
  • Najhorší deň: Sobota

YouTube

  • Najlepšie dni: Pondelok až štvrtok
  • Optimálne časy: 13:00
  • Najhorší deň: Sobota

Pinterest

  • Najlepšie dni: Pondelok až piatok
  • Optimálne časy: 13:00
  • Najhorší deň: Víkend

Odporúčania pre rok 2025 (Action)

Analyzujte svoje publikum: Každá značka má jedinečné publikum. Sledujte analytiku a prispôsobte načasovanie príspevkov podľa správania vašich sledovateľov.

Testujte a optimalizujte: Experimentujte s rôznymi časmi a dňami, aby ste zistili, čo najlepšie funguje pre vašu značku.

Využívajte plánovacie nástroje: Nástroje ako Sprout Social alebo Hootsuite vám pomôžu plánovať a analyzovať príspevky efektívne.

Ak máte záujem o podrobnejšie informácie alebo potrebujete pomoc s optimalizáciou vašej stratégie na sociálnych sieťach, neváhajte nás kontaktovať.

Autor: iFOCUS
Sme nadšenci do online. Je to vášeň, inštinkt, ktorý nás ťahá k výzvam.