DB Schenker, globálny líder v oblasti logistiky a dopravy, sa rozhodol posilniť svoju pozíciu na trhu a zvýšiť svoju #brand awareness pomocou ich novej ekologickej dopravy.
Naša prvá výzva bola nájsť vhodný mediálny priestor, ktorý by dokázal účinne osloviť cieľovú skupinu DB Schenkeru. Po analýze sme identifikovali Rádio Expres a reláciu Biznis v TA3 ako ideálne platformy na dosiahnutie ich cieľov.
V spolupráci s DB Schenker sme vypracovali stratégiu, ktorá zahŕňala efektívne využitie reklamného času v rámci rádia Expres a sponzoring relácie Biznis v TA3, kde sme dokázali dohodnúť výhodné cenové podmienky. Naším cieľom bolo nielen odkomunikovanie nového ekologického kamiónu, ale aj zvýšenie povedomia o značke DB Schenker.
V Rádiu Expres sme umiestnili strategicky načasované reklamné spoty, ktoré oslovovali cieľovú skupinu DB Schenkeru a zároveň zdôrazňovali ich konkurenčné výhody a hodnotu, ktorú ponúkajú svojim klientom.
Sponzoring relácie Biznis v TA3 bol ďalším zásadným krokom. Prípravu prezentačného videa realizovala firma Cukru Production.
Výsledkom je úspešná mediálna kampaň, ktorá splnila svoj cieľ na 100%.
*zvuková stopa vysielaná v rámci Rádia Expres