Skip to main content

Cez blacklisty vylúčime na Facebooku obsah, kde nechceme zobrazovať reklamy

od | okt 2, 2018 | Facebook

Facebook prináša užitočné nástroje na kontrolu zobrazovania reklám. Fungujú Blacklisty a vylúčenie kategórií. Pribudli Zoznamy vydavateľov a Reporty o doručení.

Určite sa aj tebe stalo, že sa ti reklama zobrazila pri obsahu, ktorý bol odveci ? Facebook s tým skončil a zaviedol dve užitočné funkcie. Vďaka nim môžeš zapísať na Blacklist špecifický obsah, ktorý nie je vhodný pre tvoje reklamy. A teda nechceš, aby sa pri ňom zobrazovali. Rovnako môžeš označiť kategórie, pre ktoré sa takáto nehodí reklama.

Ako na to?

Zoznam blokovaných si vytvoríš cez Spravovanie reklám. Najskôr si tento zoznam priprav v Exceli vo formáte .csv alebo v Poznámkovom bloku vo formáte .txt. Tu si spravíš reklamu a potom v bloku Umiestnenie si zvolíš Upraviť umiestnenie. V bloku Vylúčiť obsah a vydavateľa klikneš na Použiť zoznamy blokovaných.

Vytvor si blacklist

Takýto zoznam si musíš najskôr vytvoriť. Klikneš na Vytvoriť zoznam blokovaných a cez modrý button Vytvoriť zoznam blokovaných natiahneš excel súbor vo formáte .csv alebo .txt. Až potom sa ti v Správe reklám zobrazí pri vytvorení kampane zoznam blokovaných, ktorý sa automaticky použije pre reklamné účty na úrovni sady reklamy.

Facebook ti pomáha aj zistiť, kde sa tvoje reklamy zobrazovali. Sú to reporty o doručení reklamy. Teda dostávaš informáciu o miestach a aplikáciách, kde sa tvoja reklama zobrazila. To ti dáva priestor presnejšie spravovať a cieliť reklamy.

Potrebuješ pomôcť s Facebook stránkou? Kontaktuj nás. 

Zaujal vás článok a radi by ste posunuli svoje podnikanie na ďalší level?

Autor článku
iFOCUS

iFOCUS

Vieme, že pre niekoho môže byť digitálny marketing nočná mora, my v iFocuse ho však milujeme. Pomáhame firmám a ich značkám dlhodobo rásť. Hľadáme priestor, kde sa dajú vďaka správne urobenej optimalizácii web stránok či reklame na Google, Facebok, Instagrame či LinkedIn navýšiť firemné zisky a dosiahnuť ciele. S radosťou prijímame všetky výzvy, pretože iba tak dokážeme spoločne s našimi klientami rásť.