Skip to main content
Trendy

Prečo byť na TikToku?

By 22. decembra 202227 decembra, 2022No Comments4 min read
preco by mala byt vasa znacka na tiktoku

Prečo by mala byť vaša značka na TikToku?

Tik-Tok sa na Slovensku teší čoraz väčšej obľube. Nielen mladí, ale tiež staršie ročníky si zakladajú profily. Na tejto platforme nájdeme aj slovenské firmy s firemnými profilmi. Pridajte sa k nim a nezmeškajte príležitosť. Práve teraz je najvhodnejší čas.

Tik-Tok – sociálna sieť, ktorá si do hľadáčika svojho fokusu zobrala za cieľovú skupinu generáciu Z, teda ľudí vo veku 15 – 24 rokov.

V susednej Českej republike už Tik-Toku podľahlo viac ako 2 milióny užívateľov a tak sa automaticky sprístupnil firmám aj komerčnému prostrediu.

To znamená, že môžu inzerovať a cieliť reklamu. Predpokladáme, že čoskoro sa tak stane aj v slovenskom online prostredí a inzerovanie na Tik-Toku bude formou, ktorá zasiahne nákupu schopné, mladé, publikum.

Kým si založíte Tik-Tok účet

Kým sa pustíte do zakladania firemného účtu na Tik-Toku, premyslite si, či budete mať čas na tvorbu obsahu. Tlak na kvalitu videí je tu totiž obrovský. Nestačí preklápanie príspevkov a reels z Instagramu či Facebooku.

Musíte byť:
· Autentický
· Zrozumiteľný
· Kreatívny
· Inšpiratívny
· Prínosný
· A v ideálnom prípade aj vtipný.

Premyslite si názov účtu

Zásadný pre Tik-Tok je názov vášho firemného účtu. Nemusíte úplne kopírovať váš oficiálny názov. Nahliadnite na Tik-Tok a inšpirujte sa inými firmami. Zvoľte názov, ktorý je ľahko zapamätateľný a chytľavý. Aby si ho ľudia vybavili aj o polnoci a spojili si ho s vašou značkou. Je to ťažké, ale oplatí sa nad tým zamyslieť.

O Tik-Tok sa treba starať

Publikovanie kvalitného obsahu je pre Tik-Tok kľúčové. Vďaka vysokým organickým dosahom teraz máte šancu osloviť široké spektrum užívateľov. Hoci možno to ešte nie je vaša cieľová skupina (najmä vekovo), časom sa z nej môžu stať vaši zákazníci. Prvé správy z Čiech naznačujú, že potenciál Tik-Toku je obrovský.

Publikujte obsah pravidelne

Tik-Tok si zakladá na tom, že príspevky publikujete pravidelne. Užívatelia na ne čakajú a podľa toho aj reagujú. Ak cítite, že to nebudete stíhať, sami sa do tvorby účtu radšej nepúšťajte.

Odporúčame Vám kontaktovať priamo nás a my pre vás zastrešíme komplexnú správu sociálnych sietí. Od založenia účtu, cez stratégiu až po publikačný plán.

Tik-Tok ponúka množstvo nástrojov ako vylepšiť vaše videá a stojí za to ich využívať.

Pre Českú republiku už Tik-Tok zriadil aj informačný portál, kde je množstvo tipov a štúdií ako pripravovať a zlepšovať obsah. Inšpirovať sa nimi sa rozhodne oplatí.

Tvorte kreatívne a inšpirujúce príspevky

Nie ste veľmi kreatívni? Omyl. Kreativita sa dá naučiť, nie je to tak, že niekto ju má, niekto nie. Existuje množstvo schém, vďaka ktorým dokážete prísť na nápady, ktoré by vám na um nikdy neprišli.

Stačí na to excelovská tabuľka, kde si vypíšete jednotlivé asociácie. Potom ich len pospájate a vyberiete tie najlepšie. Nikdy sa neuspokojte s prvotnou myšlienkou. Rozvíjajte ju.

Tik-Tok ponúka množstvo tipov, ktoré vašu kreativitu naštartujú.

Pripravujte jasný a zrozumiteľný obsah

Úlohou Tik-Toku je dopriať fanúšikom čo najviac relaxu a priniesť tiež niečo nové, unikátne. Video obsah preto prispôsobte požiadavkám.

Čo chcú vaši fanúšikovia vidieť? Čo im viete zaujímavé ponúknuť? Vyvarujte sa prekombinovaných videí, komplikovaných viet či nezrozumiteľných výrazov.

Sledujte konkurenciu a to najlepšie od nich preberte do vašej komunikácie. Nikto na Tik-toku neočakáva ťažké filozofické traktáty. Jednoduchosť, stručnosť, výstižnosť. Cieľom je, aby si čo najviac užívateľov pozrelo vaše video.

Budujte vzťahy a buďte autentický

Cieľová skupina na Tik-Toku je mladšia, to však neznamená, že s ňou nemusíte budovať vzťahy.

Toto je ideálne miesto, kde si môžete ako firma vybudovať vzťahy a získať tak pre budúcnosť potenciálnych zákazníkov.
Vďaka citlivej komunikácii tu viete odprezentovať vaše portfólio služieb či produktov. Pre český trh zatiaľ neexistujú priame štúdie s výsledkami. Firmy tu však už fungujú a pracujú na svojich profiloch a rozvíjaní komunikácie.

Pri komunikácii sa sústreďte na autenticitu. Nekopírujte vašich konkurentov. Autentickosť, prirodzenosť je základ a bez nej na Tik Toku neuspejete.

iFOCUS

Vieme, že pre niekoho môže byť digitálny marketing nočná mora, my v iFocuse ho však milujeme. Pomáhame firmám a ich značkám dlhodobo rásť. Hľadáme priestor, kde sa dajú vďaka správne urobenej optimalizácii web stránok či reklame na Google, Facebok, Instagrame či LinkedIn navýšiť firemné zisky a dosiahnuť ciele. S radosťou prijímame všetky výzvy, pretože iba tak dokážeme spoločne s našimi klientami rásť.